۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۶ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه توزیع می‌شود
کد خبر: ۳۴۲۱۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۰ ساعت: ۱۷:۲۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع):

۶ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه توزیع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه تعداد شش هزار بسته کمک معیشتی در اختیار نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا قرار می‌گیرد.

۶ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سرهنگ محسن شیخ حسنی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که عصر امروز(شنبه) در سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز مصادف با میلاد امام حسن (ع) و نیمه ماه مبارک رمضان با رمز یا امام حسن مجتبی(ع)، مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سطح ناحیه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مرحله تعداد شش هزار بسته کمک معیشتی در اختیار نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا قرار می‌گیرد که توسط پایگاه‌های مقاومت و شبکه‌های توزیع ما در حوزه‌های مقاومت توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین تاکید کرد: امیدواریم که این زحماتی که خیرین و نیروهای بسیج در قرارگاه شهرستانی و سایر دستگاه‌ها از جمله کمیته امداد و بهزیستی بر دوش کشیدند نیز مورد توجه و قبول حق قرار گیرد.

شیخ حسنی با اشاره به نحوه جمع‌آوری اقلام ابراز کرد: ما براساس سامانه جامع مهربانی که در مرحله اول نسبت به شناسایی خیرین و نیازمندان اقدام شده نیز همین اقدام را هم برای مرحله دوم در پیش گرفتیم و در مرحله سوم هم که عید سعید فطر خواهد بود، همین روند اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: کمک‌هایی که امروز جمع‌آوری شده و در قالب بسته‌های معیشتی به نیازمندان تحویل داده خواهد شد، از طریق شبکه اجتماعی خیرین و کمک‌هایی که توسط ادارات، کارمندان، فرهنگیان، دانش‌آموزان و همه اقشار در یک حساب مشترکی جمع‌آوری شده و امشب هم توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) یادآور شد: هدف از برپایی رزمایش قطعا همان چیزی است که در فرمایش مقام معظم رهبری به آن اشاره شد و امسال باوجود شیوع بیماری کرونا و وضعیت معیشتی مردم، اما کسانی هستند که با اقدامات خیرخواهانه خود کمک می‌کنند تا این ماه مبارک رمضان به یادماندنی‌ترین ماه رمضان تبدیل شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان