۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رزمایش کمک مومنانه در عالی‌ترین سطح اجرا می‌شود/ توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در قزوین
کد خبر: ۳۴۲۱۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۰ ساعت: ۱۷:۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

رزمایش کمک مومنانه در عالی‌ترین سطح اجرا می‌شود/ توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در قزوین

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: برگزاری رزمایش کمک مومنانه در استان، در عالی‌ترین سطح اجرایی می‌شود؛ چراکه کاری که پشتوانه مردمی داشته باشد و مردم هم از روی اعتقاد و باور حضور پیدا کنند، خیلی عالی انجام می‌شود.

رزمایش کمک مومنانه در عالی‌ترین سطح اجرا می‌شود/ توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سردار محمدرضا شاهرخی عصر امروز(شنبه) در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه که در سپاه ناحیه امام حسن (ع) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت اظهار کرد: خداوند توفیق داد تا مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه را اجرا کنیم.

وی افزود: با یک حرکت عمومی و جوشش بانشاط مردمی، این کار در سطح بسیار بالایی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: ما به طور کلی ۲۵ هزار بسته معیشتی را در سراسر استان در قالب رزمایش توزیع خواهیم کرد؛ به طوری که پوشش دورترین نقاط تا نزدیک‌ترین نقاط به محل ستاد اجرای رزمایش، یکسان اتفاق می‌افتد.

این مقام مسئول بیان کرد: به واسطه گروه‌های جهادی بسیج، این اقلام در اختیار نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا که شناسایی شده‌اند، قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: برگزاری رزمایش کمک مومنانه در استان، در عالی‌ترین سطح اجرایی می‌شود؛ چراکه کاری که پشتوانه مردمی داشته باشد و مردم هم از روی اعتقاد و باور حضور پیدا کنند، خیلی عالی انجام می‌شود.

شاهرخی یادآور شد: این ۲۵ هزار بسته به جز اقداماتی است که در سطح مساجد و پایگاه‌ها انجام می‌شود؛ به طوری که شاید ده‌ها هزار بسته توسط گروه‌هایی هم که در مساجد و پایگاه‌ها هستند نیز توزیع می‌شود و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان