۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع سه هزار بسته معیشتی
کد خبر: ۳۴۲۱۳۳ نویسنده: حجت الاسلام مسعود مهدوی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۰ ساعت: ۱۴:۵۷ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر الوند خبر داد

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع سه هزار بسته معیشتی

امام جمعه شهر الوند گفت: مرحله نخست رزمایش در اوایل ماه مبارک رمضان اجرا شد و مرحله دوم نیز امروز به مناسبت عید ولادت کریم اهل بیت(ع) آغاز شده و سه هزار بسته معیشتی در شهرستان قزوین توزیع می‌شود.

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع سه هزار بسته معیشتی

حجت الاسلام مسعود مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه، اظهار کرد: روز میلاد کریم اهل بیت(ع) با نام روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده و امیدواریم در این روزهای عزیز ماه مبارک رمضان افرادی که در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنند، دل‌های مردم را روشن کنند.

وی ادامه داد: در راستای رزمایش کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی در تمام کشور بین مردم و بویژه بسیج و سپاهیان فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

امام جمعه شهر الوند ابراز کرد: مرحله نخست رزمایش در اوایل ماه مبارک رمضان اجرا شد و مرحله دوم نیز امروز به مناسبت عید ولادت کریم اهل بیت(ع) آغاز شده و سه هزار بسته در شهرستان قزوین توزیع می‌شود، ضمن اینکه مرحله سوم نیز در عید سعید فطر برقرار می‌شود.

وی افزود: تمام مردمی که بضاعت مالی دارند، خیرین و شرکت‌ها همکاری بسیار خوبی داشتند، همچنین مسئولین، سپاه و بسیج که از ابتدا نیز پای کار بودند با تشکیل قرارگاه فعالیت خود را ادامه دادند تا این بسته‌ها تهیه شد که امیدواریم مورد رضای خداوند قرار گرفته و طبق فرمایشات رهبری باعث همدلی و یکی شدن مردم شود.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان