۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین افزایش گشت‌های نظارتی در قزوین/ یک کارگاه تولیدی پلمپ شد
کد خبر: ۳۴۲۱۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۰ ساعت: ۱۱:۴۲ ↗ لینک کوتاه

معاون دادستان قزوین خبر داد

افزایش گشت‌های نظارتی در قزوین/ یک کارگاه تولیدی پلمپ شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین از افزایش گشت‌های مشترک دادستانی و مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین در راستای نظارت بر رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

افزایش گشت‌های نظارتی در قزوین/ یک کارگاه تولیدی پلمپ شد

مهدی ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح‌قزوین؛ درخصوص گشت مشترک دادستانی و مرکز بهداشت قزوین از شهرک صنعتی لیا اظهار کرد: گشت‌های مشترک دادستانی به همراه سایر دستگاه‌های نظارتی به منظور نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جهت پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این گشت‌ها به صورت مستمر و روزانه در بخش‌های مختلف در حال انجام است.

معاون دادستان قزوین بیان کرد: تمامی دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی کرونا، وزارت بهداشت و مفاد طرح فاصله گذاری هوشمند متناسب با صنوف مختلف، توسط دستگاه‌های متولی به آنها اعلام و ابلاغ شده و موظف به رعایت تمامی موارد هستند.

وی تاکید کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی در معرض شیوع ویروس کرونا قرار دارند و تمامی موارد بهداشتی به منظور جلوگیری از ابتلاء قشر زحمتکش کارگران به این ویروس باید به درستی و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

مهدی ولی زاده در پایان گفت: گشت‌های مشترک دادستانی و مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین در راستای نظارت بر رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی توسط واحدهای صنعتی و تولیدی افزایش می‌یابد و با واحدهایی که این شیوه نامه‌ها را نادیده گرفته و رعایت نکنند، برخورد قانونی می‌شود.

گفتنی است؛ در این گشت مشترک که با حضور علی مرادی، نماینده دادستان قزوین و کارشناسان مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین انجام شد، از چند واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی لیا بازدید و یک کارگاه تولیدی فاقد پروانه بهداشت و به دلیل عدم توجه به اخطارهای قبلی مبنی بر رعایت موارد بهداشتی، پلمب شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان