۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مردم در رزمایش کمک مومنانه پای مکتب امام علی(ع) و امام حسن(ع) نشستند
کد خبر: ۳۴۲۱۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۰ ساعت: ۱۱:۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

مردم در رزمایش کمک مومنانه پای مکتب امام علی(ع) و امام حسن(ع) نشستند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: مردم استان قزوین برای قرارگیری در مکتب حضرت علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع) پای کار رزمایش مومنانه آمدند و برای انجام این کار تمام توان خود را بکار گرفتند.

مردم در رزمایش کمک مومنانه پای مکتب امام علی(ع) و امام حسن(ع) نشستند

آیت الله علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح‌قزوین؛ درباره‌ی اجرای رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: دفتر نماینده‌ی مجلس خبرگان رهبری در استان، سالانه سبد کالای غذایی ماه مبارک رمضان را در روز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) بین نیازمندان توزیع می‌کند.

وی افزود: در سال جاری با توجه به شرایط موجود و وضعیت نامتعارف اقتصادی، در راستای تهیه سبد غذایی نیازمندان قدم‌های محکم‌تری برداشتیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان اذعان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک مومنانه، مردم سراسر کشور با روحیه‌ی قوی خود برای خدمت به مستضعفین پای کار آمدند تا به نوبه‌ی خود یک جهش و حرکت مضاعفی را رقم بزنند.

وی گفت: دفتر نماینده‌ی مجلس خبرگان رهبری در راستای رزمایش مومنانه و کم شدن فشارهای اقتصادی گام‌های موثری برداشت و از شروع ماه مبارک رمضان بیش از صدها بسته‌ی معیشتی حاوی ۱۲ قلم کالای اساسی و مواد شوینده را بین نیازمندان توزیع کرد که البته تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی هم‌چنان ادامه دارد.

این مقام مسئول ابراز کرد: در کنار تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از دفتر نمایندگی مجلس خبرگان و دستگاه‌های مرتبط با این دفتر، خدمات فرهنگی و معنوی در قالب توجیهات و مسائل به فراخور شرایط موجود ارائه شد.

وی بیان کرد: همچنین به صورت مداوم برای برنامه‌ریزی و اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه با تمام توان تلاش می‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: مردم استان قزوین برای قرارگیری در مکتب حضرت علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع) پای کار رزمایش مومنانه آمدند و برای انجام این کار تمام توان خود را بکار گرفتند تا توشه‌ی دنیا و آخرت خود را فراهم کنند.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان