۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مواسات به‌معنای استفاده از ظرفیت‌ ارزشمند افراد است/ با آموزش رایگان مباحث هنری در "کمک مومنانه" شریک شدم
کد خبر: ۳۴۲۱۱۲ نویسنده: محمد برادران تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۰ ساعت: ۸:۱۷ ↗ لینک کوتاه

کارگردان انیمیشن و جلوه‌های ویژه:

مواسات به‌معنای استفاده از ظرفیت‌ ارزشمند افراد است/ با آموزش رایگان مباحث هنری در "کمک مومنانه" شریک شدم

کارگردان انیمیشن و جلوه‌های ویژه‌ گفت: نقطه‌ی تاکید مقام معظم رهبری در خصوص مواسات، استفاده و بکارگیری ابزار و ظرفیت‌های ارزشمند یک فرد است به این معنا که مواسات از ما می‌خواهد برای انجام کمک مومنانه از ارزشمندترین چیزهای خود مایه بگذاریم.

مواسات به‌معنای استفاده از ظرفیت‌ ارزشمند افراد است/ با آموزش رایگان مباحث هنری در "کمک مومنانه" شریک شدم

محمد برادران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح‌قزوین؛ ‌با اشاره به فعالیت هنری خود در حوزه‌ی مواسات و کمک مومنانه اظهار کرد: انجام کمک مومنانه تنها مختص به شرایط موجود نیست؛ بلکه ما به عنوان مسلمان باید همیشه به فکر مستضعفان باشیم و بخشی از اموال و درآمد خود را صرف این امور کنیم.

وی افزود: ما به عنوان فرد مسلمان بنا به شرایط موجود در حوزه‌ی تخصصی خود یعنی ساخت فیلم با همکاری جبهه‌ی فرهنگی بخشی از زمان و کار خود را صرف مواسات و کمک مومنانه کرده‌ایم.

مسئول جلوه‌های ویژه‌ی فیلم "خروج" اذعان کرد: ما به نوبه‌ی خود برای شرکت در مواسات و کمک مومنانه خدمات آموزش و مشاوره‌‌ای را در حوزه‌ی ساخت فیلم به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌دهیم و در تلاشیم تا سطح توانایی و کیفیت کار را افزایش دهیم.

وی گفت: در بحث مواسات، جبهه‌ی فرهنگی بیشتر امور تبلیغاتی، ساخت فیلم و موشن‌گرافی مرتبط با این موضوع را انجام می‌دهد که سطح تعداد کار افراد بسیار بالاست.

برادران عنوان کرد: ما در این میان با ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای و رفع مشکلات و ایرادهای موجود تلاش می‌کنیم تا در حوزه‌ی کاری خود بتوانیم موثر واقع شویم.

بجای ماهی دادن، ماهی‌گیری یاد بدهیم

این هنرمند قزوینی ابراز کرد: در زمینه کمک مومنانه تصمیم افراد متفاوت است و هنرمند واقعی کسی است که از هنر خود در این عرصه استفاده کند.

وی ادامه داد: نقطه‌ی تاکید مقام معظم رهبری در خصوص مواسات استفاده و بکارگیری ابزار و ظرفیت‌های ارزشمند یک فرد است به این معنا که مواسات از ما می‌خواهد برای انجام کمک مومنانه از ارزشمندترین چیزهای خود مایه بگذاریم.

سازنده‌ی جلوه‌های ویژه گفت: به نوبه‌ی خود تلاش کردم تا بخشی از درآمد خود را صرف کمک مومنانه کنم؛ اما باارزش‌ترین چیز برای من علم و دانش است پس تصمیم گرفتم علم و دانش خود را بدون چشم‌داشت در مسیر کمک مومنانه وقف کنم.

وی تصریح کرد: افراد متخصص که در هر زمینه‌‌ای تخصص دارند اگر پای کار بیایند و در این شرایط حرفه و مهارت خود را به دیگران بیاموزند علاوه براینکه در این شرایط فعالیت موثری داشتند، موفق شدند تا افرادی را رشد دهند که در آینده می‌توانند بسیار موثر و مفید واقع شوند.

این هنرمند قزوینی در پایان بیان کرد: تربیت افراد متخصص در این شرایط، موجب گسترش یک حرفه و تخصص در استان می‌شود؛ یعنی اگر بجای ماهی دادن دست افراد بتوانیم ماهی‌گیری را به آنها آموزش دهیم در آینده شاهد تاثیرات مثبت و تاثیر گذاری خواهیم بود‌.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان