۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۴۰ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان بین محرومان قزوینی توزیع می‌شود
کد خبر: ۳۴۲۰۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۱۵ ساعت: ۱۴:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول امور زائران و اطعام رضوی در استان:

۴۰ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان بین محرومان قزوینی توزیع می‌شود

مسئول امور زائران و اطعام رضوی استان قزوین گفت: در راستای مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان ۴۰ هزار پرس غذای گرم توسط نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین تهیه و بین افراد شناسایی شده توسط خادمیاران توزیع می‌شود.

۴۰ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان بین محرومان قزوینی توزیع می‌شود

احسان الله باقری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره اقدامات نمایندگی آستان قدس در ماه رمضان اظهار کرد: هم اکنون دفتر آستان قدس رضوی براساس دعوت رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی در آشپزخانه امامزاده سلطان سید محمد استان قزوین نسبت به تهیه غذای گرم اقدام کرده است.

وی ادامه داد: باتوجه به کانون‌های سطح استان خادمیاران در مناطق مختلف از جمله طارم، الموت، آوج، کوهین، بشاریات، و البرز اقدام به شناسایی محرومین نموده که این افراد تحت پوشش بهزیسیتی و کمیته امداد قرار ندارند.

مسئول امور زائران و اطعام رضوی استان قزوین ابراز کرد: براساس این طرح در ماه مبارک رمضان 40 هزار پرس غذای گرم طبخ و 50 درصد این غذاها توسط کمیته امداد و 50 درصد نیز توسط خادمیاران توزیع می‌شود.

وی درباره نحوه توزیع این غذاها عنوان کرد: خادمیاران با اطلاعاتی که جمع آوری کردند در هر محل، شهرستان و دهستان غذاها را تحویل گرفته و در اختیار افراد شناسایی شده قرار می‌دهند.

این مقام مسئول بیان کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان به‌صورت یک روز در میان ادامه داشته و در هر روز حدود هزار و 100 تا هزار و 200 پرس غذای گرم شامل مرغ و برنج تهیه می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: برای این طرح هفت تن برنج، هفت تن گوشت، یک تن روغن، 500 کیلوگرم ادویه جات و مخلفات تهیه شده و مجموع هزینه‌های آن نزدیک به 200 تا 210 میلیون تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان