۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین کمک‌های اصحاب رسانه در پویش "خبرنگار همدل" جمع آوری می‌شود
کد خبر: ۳۴۱۹۸۶ نویسنده: محمد کشاورز تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۱۳ ساعت: ۱۳:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

کمک‌های اصحاب رسانه در پویش "خبرنگار همدل" جمع آوری می‌شود

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: اصحاب رسانه همچون سایر اصناف در سطح کشور و استان با راه‌اندازی پویش "خبرنگار همدل" در کمک مؤمنانه شرکت کرده و افراد را به مواسات دعوت می‌کنند.

کمک‌های اصحاب رسانه در پویش "خبرنگار همدل" جمع آوری می‌شود

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ با اشاره به پویش خبرنگار همدل اظهار کرد: پس از شیوع کرونا از نظر پزشکی و اقتصادی مشکلاتی ایجاد شده و مشاغل آسیب دید، از این رو رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان تمام اقشار را به همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه دعوت کردند.

وی ادامه داد: در راستای کمک مؤمنانه اقشار مختلف وارد عرصه شده و اقداماتی را انجام دادند، خبرنگاران نیز همچون سایر اصناف در سطح کشور و استان با راه اندازی پویش "خبرنگار همدل"در کمک همدلانه شرکت کرده و افراد را به مواسات دعوت می‌کنند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین ابراز کرد: رسانه‌ها می‌توانند ضمن شرکت در این پویش با به اشتراک گذاشتن و نشر پوستر آن در فضاهای خبری در آن سهیم باشند، باید توجه داشت که خبرنگاران در کنار مدافعان سلامت در مقابله با کرونا و شرایط پساکرونا نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

نقش آفرینی بی بدیل رسانه‌های استان در مقابله با کرونا

وی افزود: برای خبرنگارانی که همیشه در عرصه جهادی حضور دارند زمان و مکان مهم نیست و از این رو پس از پایان این پویش نیز همچون گذشته به فعالیت‌های جهادی خود در عرصه‌های مختلف ادامه می‌دهند.

این مقام مسئول تاکید کرد: در تمام استان‌ها قرارگاه کمک مؤمنانه شکل گرفته و به‌عنوان محور اصلی کمک‌های نقدی و غیرنقدی به طور متمرکز از طریق پایگاه‌های مشخص شده در آن جمع آوری می‌شود و پویش "خبرنگار همدل" صرفا ویژه اصحاب رسانه تعریف شده است.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه جزء اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا هستند و در پی متوقف شدن چاپ نشریات با مشکل مواجه شدند اما در حد وسع و توان خود در این پویش شرکت می‌کنند.

کشاورز عنوان کرد: درواقع هدف از تشکیل این پویش توجه به وحدت و همدلی اصحاب رسانه بود و بُعد مادی آن مدنظر نیست و هر فرد می‌تواند با مبالغ بسیار اندک حتی 10 هزار تومانی نیز در این امر خیرخواهانه سهیم باشد.

وی بیان کرد: ما در کشوری قرار داریم که زیر بار ظلم نمی‌رود و از ابتدای انقلاب تاکنون همواره از ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، اعتقادی و سایر موارد مورد هجمه قرار گرفته و مدافعان در این عرصه‌ها فعال بوده و درتمام موارد رسانه‌ها، در کنار این مدافعان نقش قابل توجهی را ایفا کرده‌اند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: در شیوع کرونا نیز قشر خبرنگار و اصحاب رسانه در کنار مدافعان سلامت با حضور در صحنه و گزارش‌های میدانی در ایام تعطیل در انتقال اطلاعات لازم، وظایف مردم و مسئولین و آگاه سازی بویژه در استان قزوین با کمترین آسیب و حاشیه سازی به نحو احسن نقش آفرینی کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان