۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین تسهیل ازدواج، جزو اهداف کمک مؤمنانه است
کد خبر: ۳۴۱۸۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۴ ساعت: ۱۶:۱۳ ↗ لینک کوتاه

منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم:

تسهیل ازدواج، جزو اهداف کمک مؤمنانه است

منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر به دلیل تحریم و مشکلات عمده اقتصادی تشکیل خانواده برای جوانان سخت شده، تسهیل ازدواج یکی از اهداف رزمایش کمک مؤمنانه است.

تسهیل ازدواج، جزو اهداف کمک مؤمنانه است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ دکتر فاطمه محمدبیگی امروز(پنج شنبه) در همایش آغاز به کار رزمایش کمک مومنانه در مرکز فرماندهی سپاه قزوین با بیان هدف رزمایش کمک مؤمنانه اظهار کرد: این رزمایش در جهت همدلی و مواسات برگزار شده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در کشاکش بیماری کرونا که تمام جهان با آن درگیر است، درباره جمعیت صحبت می‌کنند و باید توجه داشت که فعال کردن زیرساخت جمعیتی کشور، تشکیل خانواده و قرارگرفتن زوجین در کنار هم از ملزومات دست یابی به جمعیت پویا و بالنده است.

منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم ابراز کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر به دلیل تحریم و مشکلات عمده اقتصادی تشکیل خانواده برای جوانان سخت شده، تسهیل ازدواج یکی از اهداف رزمایش کمک مؤمنانه است.

وی افزود: ایجاد فضای همدلی، دلسوزی و نوع دوستی در کشور از دیگر اهداف رزمایش است و امیدواریم این 300 زوجی که امروز جهیزیه برای آن‌ها ارسال شد، زندگی مشترک خود را تشکیل داده و میوه زندگی آن‌ها آینده سازان کشور باشند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در شرایط شیوع کرونا کشوری مانند ایتالیا که داری جمعیتی پیر و سالخورده است، دچار اضمحلال و بحران‌های شدید شده، ما نباید اجازه دهیم شکل و نمای جوانی کشور از بین برود و امیدواریم این جوانان و آینده سازان مملکت خوشبخت و سعادتمند باشند.

وی ضمن تشکر از نوع دستی و همدلی و گشاده دستی مردم ایران به‌ویژه هم استانی‌ها گفت: مردم کشور در جریان رزمایش کمک مؤمنانه حماسه آفریدند و امیدواریم این نوع دوستی و سنت حسنه ادامه یابد؛ زیرا خداوند متعال پاداش کمک به دیگران را مضاعف کرده و قرضی که ادا کرده‌ایم را چندین برابر برمی‌گرداند.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان