۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین ۷۰۰ قرارگاه محله‌ای در راستای کمک مؤمنانه در قزوین راه‌اندازی شد
کد خبر: ۳۴۱۸۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۴ ساعت: ۱۶:۱۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) استان:

۷۰۰ قرارگاه محله‌ای در راستای کمک مؤمنانه در قزوین راه‌اندازی شد

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین گفت: باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب رزمایش کمک مؤمنانه به صورت قرارگاه عمل کرده و فعالیت‌ها تا سطح محلات گسترش یافته و در ۷۰۰ پایگاه مقاومت قرارگاه محله‌ای ایجاد شده و شاهد انسجام و عملکرد خوبی در استان هستیم.

۷۰۰ قرارگاه محله‌ای در راستای کمک مؤمنانه در قزوین راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ سردار محمد شاهرخی در مراسم آغاز رزمایش کمک مومنانه در محوطه فرماندهی سپاه که امروز(پنج شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: ستادی متناسب با نیازمندی‌ها ایجاد و در قالب قرارگاه درحال انجام فعالیت است و امیدواریم با اقدامات انجام شده گوشه‌ای از مشکلات افراد آسیب دیده کاهش یافته و به زودی جشن ریشه کنی این بیماری را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اوج رزمایش کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان خواهد بود، اما این فعالیت پس از این ماه نیز با شدت کمتری ادامه می‌یابد.

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین ابراز کرد: رزمایش کمک مؤمنانه با همکاری سازمان بهزیستی، سازمان زندان‌ها و سایر نهادها درحال انجام فعالیت است و در نتیجه آن مجموعه‌ای از قشرهای آسیب پذیر شناسایی شده است.

وی افزود: در نتیجه عملکرد قرارگاهی در این رزمایش شاهد جامعیت، هم افزایی و به کارگیری هدفمند از ظرفیت‌ها هستیم و موازی کاری نمی‌شود و در مجموع در این راستا انسجام عالی در استان وجود دارد و قطعا این عمل نتیجه بخش خواهد بود.

این مقام مسئول درباره نحوه جمع آوری کمک‌ها گفت: مخاطب رهبر معظم انقلاب در رزمایش کمک مؤمنانه مردم بودند که باید در صحنه حضور یابند تا خاطره خوشی در اذهان باقی بماند، باتوجه به این نکته ما نیز قرارگاه‌ها را تا سطح محلات گسترش داده‌ایم.

وی ادامه داد: ما دارای 700 پایگاه مقاومت هستیم و در همین راستا 700 قرارگاه محله‌ای ایجاد شده و معتمدین، اثرگذاران اجتماعی و متنفذین نیازمندان هر محله را شناسایی کرده و تمام امکاناتی که وجود داشته بسیج شده و امکانات هر محله در همان جا ارائه می‌شود.

شاهرخی تاکید کرد: با توجه به حضور گسترده مردم و سیستم دولتی، فراگیری بالایی در این طرح وجود دارد و تاکنون عدد قابل توجهی از مردم همکاری کرده‌اند.

وی افزود: اختصاص هزینه افطاری‌های ماه مبارک رمضان، نذرها و برگزاری جشن گلریزان در برخی شهرستان‌ها نیز در راستای کمک مؤمنانه انجام شده و اقدامی فراگیر و هدفمند صورت گرفته است.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان