۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مسابقات مجازی در ۳ بخش برگزار می‌شود/ قرار داشتن قزوین بین ۱۰ استان برتر کشور
کد خبر: ۳۴۱۷۹۲ نویسنده: هادی اسدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۴ ساعت: ۱۲:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول هیئت ورزش کارگری استان قزوین:

مسابقات مجازی در ۳ بخش برگزار می‌شود/ قرار داشتن قزوین بین ۱۰ استان برتر کشور

مسئول هیئت ورزش کارگری استان قزوین گفت: هیئت ورزش کارگری قزوین جزء ۱۰ استان اول کشور قرار دارد و در نظر داریم با استفاده از پتانسیل استان در واحدهای تولیدی فعال و نیروی انسانی به پنج استان برتر کشور برسیم.

مسابقات مجازی در ۳ بخش برگزار می‌شود/ قرار داشتن قزوین بین ۱۰ استان برتر کشور

هادی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ درباره برنامه‌های ورزشی هیئت کارگری اظهار کرد: در زمان شیوع کرونا هیئت ورزش کارگری استان با هدف حفظ فاصله و قطع نشدن رابطه با کارگر و تبدیل تهدید کرونا به فرصت مسابقاتی را در فضای مجازی طراحی کرده است.

وی ادامه داد: با انجام فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در فضای مجازی ضمن تاکید بر پویش ماندن در خانه تکاپو نیز در جامعه کارگری حفظ می‌شود، به همین دلیل خانواده آن‌ها نیز می‌توانند در بخشی از این مسابقات شرکت کنند.

مسئول هیئت ورزش کارگری استان قزوین ابراز کرد: اولین دوره مسابقات آنلاین دارت در دو بخش بانوان و آقایان در قالب گروهی- حذفی ساعت 14:30 پنجم اردیبهشت ماه در واتساپ برگزار می‌شود، کارگران علاقمند تا چهارم اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کرده و با شماره 09124814725 در واتساپ در ارتباط باشند.

وی عنوان کرد: دو مسابقه پومسه تکواندو و چالش حرکات کاراته نیز برای بانوان طراحی شده، در این راستا نیز بانوان قشر کارگری و یا فرزند و همسران آقایان می‌توانند در مسابقه شرکت کرده و ویدئوی یک دقیقه‌ای حرکات خود را با لباس ورزشی تکواندو و کاراته و با حجاب اسلامی ارسال کنند، داشتن دفترچه بیمه و قید نام و نام خانوادگی و محل بیمه شده در ابتدای فیلم ضروری است.

این مقام مسئول افزود: شرکت کنندگان در بخش کاراته باید حرکات کاتا را تا هفتم اردیبهشت در واتساپ برای خانم چمانی با شماره 09191820477 و در بخش تکواندو فرم‌های اجرا شده را تا پنجم ماه جاری در واتساپ یا تلگرام به شماره 09192880425 ارسال کنند.

کسب رتبه در مسابقات جهانی جودو

وی بیان کرد: مسابقات تکواندو در سه رده سنی برگزار می‌شود، لازم است رده سنی منفی 18 سال فرم‌های پنج و 9، رده سنی 18 تا 25 فرم‌های شش و 11 و رده سنی بالای 25 سال فرم‌های هفت و 13 را اجرا کنند.

اسدی سپس با اشاره به وضعیت هیئت ورزش کارگری گفت: هیئت ورزش کارگری قزوین جزء 10 استان اول کشور قرار دارد و در نظر داریم با استفاده از پتانسیل استان در واحدهای تولیدی فعال و نیروی انسانی به جایگاه پنج استان برتر کشور برسیم.

وی ابراز کرد: استان قزوین سال گذشته میزبان مسابقات کشوری فوتبال روی میز بانوان و آقایان بود و در مجموع 28 اعزام به مسابقات قهرمانی کشور داشتیم که در نتیجه آن مدال‌هایی در رشته‌های مختلف کسب شد.

اسدی ادامه داد: در سال گذشته اعزام بانوان استان به مسابقات کشوری رشد داشت و در نتیجه آن رتبه‌هایی نیز کسب شد که مقام دوم شنای کشوری در مشهد، نایب قهرمانی تنیس روی میز در تهران و رتبه دوم کاراته در یزد از جمله آن‌ها هستند.

مسئول هیئت ورزش کارگری استان قزوین ابراز کرد: آقایان نیز در دومیدانی به قهرمانی رسیده و در طناب کشی رتبه سوم را کسب کردند، همچنین در بخش جودو نیز در مسابقات جهانی کارگری که در اسپانیا برگزار شد موفق به کسب مقام شدیم.

وی ادامه داد: در قالب مسابقات داخلی نیز 30 رشته برای آقایان و هشت رشته برای خانم‌ها برگزار شد، همچنین در پویش دوشنبه‌های ورزشی به واحدهای تولیدی سطح استان مراجعه داشتیم که این موضوع باعث شد کارخانه‌ها به طور پیوسته تایم ورزشی داشته و پیش از آغاز فعالیت حرکات ورزشی کششی را انجام دهند.

این مقام مسئول عنوان کرد: اکنون بخش‌های شهرستانی هیئت ورزش کارگری نیز فعال شده و داخل واحدهای تولیدی برنامه‌هایی اجرا می‌شود که در نتیجه آن افراد به مسابقات استانی و کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان