۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین شعرا و جامعه‌ی هنری قزوین را به حضور در رزمایش "کمک مومنانه" دعوت می‌کنیم
کد خبر: ۳۴۱۷۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۱ ساعت: ۱۲:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول مجمع شعرای آیینی کُمیت:

شعرا و جامعه‌ی هنری قزوین را به حضور در رزمایش "کمک مومنانه" دعوت می‌کنیم

مسئول مجمع شعرای آیینی کمیت قزوین گفت: تمام شعرا و جامعه‌ی هنری استان را جهت حضور در رزمایش عظیم کمک مومنانه که مقدمه‌ای برای تشکیل جامعه‌ی مهدوی است دعوت می‌کنیم و امیدوارم مشکلات به زودی حل شده و اتفاقات خوبی برای کشورمان رقم بخورد.

شعرا و جامعه‌ی هنری قزوین را به حضور در رزمایش "کمک مومنانه" دعوت می‌کنیم

علی جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین درباره برگزاری رزمایش "کمک مومنانه" در قزوین و حضور هنرمندان در این طرح اظهار کرد: بعد از ورود ویروس کووید 19 به کشور و ضررهای مختلفی که این ویروس به بدنه‌ی سلامت کشور زد، کشورمان اکنون با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند و با افرادی مواجه است که قبلا می‌توانستند زندگی خود را اداره کنند، اما اکنون دچار مشکلات اقتصادی هستند.

وی افزود: بعد از فرمان رزمایشی که از سوی رهبر معظم انقلاب در آستانه‌ی ماه مبارک رمضان صادر شد، تمام اقشار وارد میدان شدند و شاعران هم طبق اطلاعیه‌ای مشارکت خود را در این رزمایش آغاز کردند.

مسئول مجمع شعرای آیینی کمیت قزوین عنوان کرد: شماره حسابی که برای جمع آوری کمک‌ها اعلام شده همان شماره‌ی قرارگاه مرکزی مواسات است که تحت نظارت نماینده ولی فقیه در استان فعالیت می‌کند.

این شاعر تصریح کرد: اگر همشهریان هدایای غیر نقدی و ارزاق داشتند، می‌توانند با شماره تلفن‌ 09369693713 تماس گرفته و با هماهنگی هدایای خود را تحویل دهند.

وی گفت: تمام شعرا و جامعه‌ی هنری استان را جهت حضور در رزمایش عظیم کمک مومنانه که مقدمه‌ای برای تشکیل جامعه‌ی مهدوی است، دعوت می‌کنیم و امیدوارم مشکلات به زودی حل شده و اتفاقات خوبی برای کشورمان رقم بخورد.

جلیلوند در پایان یادآور شد: مردم نیکوکار استان قزوین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 2577 -0012-2970-5022 به نام قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه تحت اشرافیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین جهت کمک به آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان واریز نمایند.

انتهای پیام/ 5001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان