۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین با ظهور منجی، جهان سرشار از امنیت و آرامش می‌شود/ از فضای مجازی برای گسترش ارتباطات استفاده حداکثری کنیم
کد خبر: ۳۴۱۴۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۲۰ ساعت: ۱۶:۲۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

با ظهور منجی، جهان سرشار از امنیت و آرامش می‌شود/ از فضای مجازی برای گسترش ارتباطات استفاده حداکثری کنیم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار جمعی از فعالان مهدوی گفت: با ظهور منجی، جهان سرشار از امنیت و آرامش می‌شود.

با ظهور منجی، جهان سرشار از امنیت و آرامش می‌شود/ از فضای مجازی برای گسترش ارتباطات استفاده حداکثری کنیم

به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از فعالان مهدوی که به مناسبت ولادت امام زمان(عج) برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه‌مندی مردم برای برنامه‌های نیمه شعبان بسیار ارزشمند است و کارهای خوبی که در سطح شهر توسط مجموعه‎‌های فرهنگی مردمی، هیئت‌ها، نهادها و افراد مختلف انجام می‌شود، ستودنی است.

وی با بیان اینکه ظهور منجی، پایان تاریخ نیست، تأکید کرد: اینکه با ظهور منجی، عالم به پایان می‌رسد نگرش اشتباه و نادرستی است چرا که با ظهور حضرت زندگی نوینی بر اساس آرمان‌های الهی و دینی شکل می‌گیرد.

امام جمعه قزوین پیگیری مطالبات و چشم‌انداز رهبر معظم انقلاب در باب ظهور و سبک زندگی اسلامی را یکی از ضروریات دانست و بیان کرد: چشم‌اندازی که رهبری برای آینده ترسیم کرده‌اند، برخاسته‌ی از نگاه قرآن و دین به آینده جهان است و به همین خاطر امنیت، امید، آرامش، ذکر و اخوت دینی در بالاترین سطح قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه در برگزاری برنامه‌ها نباید به حداقل‌ها اکتفا کنیم، تأکید کرد: آن چیزی که مورد توجه و اهمیت است، نگاه عمیق و عملیاتی به راهبردهای تحقق سبک زندگی اسلامی است و اگر اینگونه عمل کنیم حقیقتاً در راستای ظهور گام برداشته‌ایم.

وی بر ساماندهی و یکپارچه شدن هر چه بیشتر کارهای خیر و کمک‌های مردمی و خیران تأکید کرد و گفت: اگرچه هرکسی می‌تواند به صورت مستقل نیز کارهای خیر انجام داده و به نیازمندان کمک کند اما هر چه این فعالیت‌های یکپارچگی بیشتری پیدا کند، اثر مطلوب‌تری خواهد داشت.

عابدینی عنوان کرد: فضای ارتباطی با محور فضای مجازی را جدی‌تر کنیم و ارتباطات را در فضای مجازی گسترش دهیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان