۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پخش زنده برنامه‌های شب نیمه شعبان در فضای مجازی
کد خبر: ۳۴۱۴۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۲۰ ساعت: ۱۴:۳۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده حوزه بسیج شهدای آوج خبرداد

پخش زنده برنامه‌های شب نیمه شعبان در فضای مجازی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای آوج گفت: مراسم شب نیمه شعبان شهر آوج، در فضای مجازی به صورت زنده پخش خواهد شد.

پخش زنده برنامه‌های شب نیمه شعبان در فضای مجازی

حسن مدامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ با تبریک به مناسبت سالروز میلاد امام زمان(عج) اظهار کرد: با توجه به اینکه برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در فضای مساجد و حسینیه‌ها میسر نبوده است؛ لذا مراسم شب نیمه شعبان شهر آوج در فضای مجازی به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در شب نیمه شعبان افزود: قرائت دعای استغاثه، دعای فرج، مولودی خوانی، سخنرانی و نورافشانی از جمله برنامه‌هایی است که از سوی ستاد اعیاد شعبانیه با پیگیری حوزه بسیج شهدای آوج در شب میلاد برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای آوج عنوان کرد: منتظران حضرت ولی عصر(عج) از منزل با دنبال کردن آدرس اینستاگرامی https://instagram.com/rasul.jahed78 می‌توانند برنامه‌های شهر آوج را به صورت زنده و مستقیم مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: در برنامه شب نیمه شعبان از سخنرانی امام جمعه آوج، مداحان و قاریان بزرگوار بهره‌مند خواهیم شد.

توزیع 250 بسته معیشتی بین نیازمندان                 

این مقام مسئول از توزیع 250 بسته معیشتی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور با همکاری دفتر امام جمعه و کانون خادمیاری آستان قدس رضوی از نیازمندان و خانواده معظم شهداء با بسته‌های معیشتی و بهداشتی حمایت خواهد شد.

وی افزود: با توجه به فعالیت محرومیت زدایی توسط  سپاه پاسداران و مجموعه بسیج سازندگی؛ در همین راستا حوزه بسیج شهدای آوج اقدام به توزیع بسته معیشتی در بین نیازمندان کرده است.

مداحی با اشاره به اینکه در توزیع بسته‌های معیشتی محرومیت روستاها لحاظ شده است، گفت: این بسته‌ها در بین نیازمندان 25 روستای دهستان نیریج و حصار و همچنین شهر آوج توسط پایگاه‌های بسیج توزیع شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای آوج در پایان به همکاری این حوزه با آستان قدس رضوی اشاره کرد و افزود: خیرین در تامین بخشی از این بسته‌ها کمک حال مجموعه بسیج بودند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان