۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۳۸۰۰ شغل جدید در بخش کشاورزی قزوین ایجاد شد
کد خبر: ۳۴۱۴۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۲۰ ساعت: ۱۱:۱۲ ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهادکشاورزی استان:

۳۸۰۰ شغل جدید در بخش کشاورزی قزوین ایجاد شد

معاون برنامه‌ریزی اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: سال گذشته سه هزار و ۸۴۸ شغل جدید در بخش کشاورزی استان قزوین ایجاد شد.

۳۸۰۰ شغل جدید در بخش کشاورزی قزوین ایجاد شد

حمیدرضا تبسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین با اشاره به نقش تسهیلات مالی در تکمیل و توسعه طرح‌های کشاورزی، اظهار کرد: سال گذشته سه هزار و ۸۴۸ شغل جدید در بخش کشاورزی استان قزوین ایجاد شد که تسهیلات اعطایی به بخش کشاورزی نقش پررنگی در ایجاد این شغل‌ها داشته است.

وی افزود: با ایجاد این میزان شغل، تعهد اشتغال بخش کشاورزی قزوین در سال گذشته که سه هزار و ۸۷۱ نفر بود بیش از ۱۰۰ درصد محقق شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: از اشتغال‌های ایجاد شده در کشاورزی استان در سال گذشته ۹۸۲ شغل به شهرستان تاکستان اختصاص داشت و ۹۶۳ شغل مربوط به شهرستان بوئین زهرا، ۹۶۲ شغل مربوط به شهرستان قزوین، ۴۶۱ شغل مربوط به شهرستان آبیک، ۳۱۱ شغل مربوط به شهرستان البرز و ۱۹۲ شغل نیز مربوط به شهرستان آوج بود.

تبسمی در پایان گفت: همه مشاغل ایجاد شده یاد شده راستی آزمایی شده و برای شغل‌های ایجاد شده در سازمان تامین اجتماعی کد جدید تعریف شده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان