۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۲۰ هزار ماسک توسط موقوفات قزوین تولید و توزیع شد
کد خبر: ۳۴۱۴۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۲۰ ساعت: ۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان:

۱۲۰ هزار ماسک توسط موقوفات قزوین تولید و توزیع شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: به همت موقوفات استان قزوین، تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار عدد ماسک بهداشتی تولید و بین نیازمندان توزیع شده است.

۱۲۰ هزار ماسک توسط موقوفات قزوین تولید و توزیع شد

حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: به همت موقوفات استان و زیر نظر ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان به طور متوسط روزانه بین ۲ تا ۱۰ هزار عدد ماسک و اقلام بهداشتی تولید و بین نیازمندان در سطح شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

وی افزود: از تاریخ ۲۸ اسفند تا ۱۰ فروردین از محل موقوفات حاج محمد حسین خزانه و به همت گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی، سپاه شهرستان البرز، اداره موقوفات شهرستان و دفتر امام جمعه شهر الوند،  روزانه ۳ هزار عدد ماسک و از تاریخ ۱۰ فروردین با خریداری یک دستگاه جدید روزانه ۸ هزار عدد ماسک بهداشتی تهیه، تولید و توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرستان بوئین زهرا نیز روزانه ۲هزار عدد ماسک تولید و توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به انجام  روزانه ۲ تا ۳ مرحله عملیات ضدعفونی در محل امامزادگان استان گفت: به رغم اینکه درب ورودی امامزادگان و مساجد به روی زائران و نمازگزاران بسته است اما عملیات ضدعفونی بقاع متبرکه، امامزادگان و مساجد استان به صورت روزانه انجام می‌شود.

مجیدی به انجام عملیات ضدعفونی معابر شهری در محدوده ۹ امامزاده در سطح شهر قزوین اشاره کرد و افزود: هر شب بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ لیتر مواد ضدعفونی برای معابر در محدوده امامزادگان شهر قزوین مصرف می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین با کمک و همکاری موسسه خیریه مهرجویان مهرورزی قزوین، روزانه تاکنون ۶۵۰ گان لباس ویژه کادر درمان برای مدافعان سلامت استان تهیه و توزیع می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام فعالیت‌های موقوفات استان زیر نظر ستاد مبارزه با کرونا در استان انجام می‌شود؛ گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند تاکنون به طور میانگین ۱۱ هزار پرس وعده غذایی گرم بین کادر درمانی و نیروهای جهادگر سلامت استان توسط تولیت امامزاده زبیده خاتون تهیه و توزیع شده است.

وی در پایان گفت: همچنین در ایام نوروز از محل موقوفات شهرستان‌های البرز، بوئین زهرا و تاکستان بسته‌های ارزاق خوراکی به مبلغ ۴۵ میلیون تومان برای نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان