۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین وزش باد‌های شمالی و کاهش محسوس دما در قزوین
کد خبر: ۳۴۱۴۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۱۹ ساعت: ۱۳:۳۹ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی استان خبر داد

وزش باد‌های شمالی و کاهش محسوس دما در قزوین

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین گفت: از اواخر وقت امروز با شمالی شدن جریانات هوا، وزش باد‌های شمالی و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد‌های شمالی و کاهش محسوس دما در قزوین

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار کرد: برای امروز در برخی ساعات بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و احتمال تگرگ خواهیم داشت.

وی افزود: از اواخر وقت امروز با شمالی شدن جریانات هوا، وزش باد‌های شمالی و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: از بعدازظهر پنج شنبه تا صبح روز جمعه با تقویت سامانه بارشی در اکثر مناطق استان، بارش قابل ملاحظه‌ باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش‌ها به صورت برف و باران خواهیم داشت.

وی بیان کرد: کمینه دمای هوا برای فردا در آستانه صفر درجه قرار می‌گیرد، پیش‌بینی می‌شود امروز دمای هوای شهر قزوین به ۸ درجه برسد.

آخوندی عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین بارش باران در رازمیان با ۱۲.۹ میلی متر گزارش شد و در قزوین هم ۲.۵ میلی متر باران بارید.

وی در پایان گفت: بامداد امروز مردم شهر کوهین و سیردان دمای یک درجه را تجربه کردند و ظهر دیروز در گرمترین ساعات بیشترین دما با ۲۶ درجه بالای صفر در رازمیان گزارش شد. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر قزوین ۶ و ۲۱ درجه ثبت شده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان