۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۴۹ واحد راکد و تعطیل تولیدی وارد چرخه تولید شد
کد خبر: ۳۴۱۳۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۱۹ ساعت: ۱۲:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوین:

۴۹ واحد راکد و تعطیل تولیدی وارد چرخه تولید شد

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: سال گذشته با تلاش‌های انجام شده شاهد بازگشت ۴۹ واحد راکد و تعطیل تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به چرخه تولید بودیم.

۴۹ واحد راکد و تعطیل تولیدی وارد چرخه تولید شد

حميدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: در سال رونق تولید شاهد احیا و جان گرفتن دوباره ۴۹ واحد تولیدی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین بودیم.

وی افزود: در آنها نزدیک به هزار واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری هستند، با این وجود بعضی از این واحدها در سالیان گذشته به دلیل مشکلات مختلف دچار رکود شده و غیرفعال شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: واحدهایی که در سالیان گذشته به واسطه مشکلات مختلف اقتصادی از جمله کمبود نقدینگی و نداشتن مواد اولیه و نبود بازار و بدهی‌های بانکی تعطیل شده و کارگران آنها از کار بیکار شده بودند اما با تلاش مضاعف مدیران بخش دولتی و خصوصی بار دیگر سرپا شده و چرخ تولید در آنها به چرخش درآمد.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در همین رابطه گفت: سال گذشته با تلاش‌های انجام شده شاهد بازگشت ۴۹ واحد راکد و تعطیل تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان به چرخه تولید بودیم.

خانپور بیان کرد: با راه‌اندازی دوباره این واحدهای تولیدی در سالی که رونق تولید نام داشت، زمینه اشتغالزایی برای بیش از هزار و 200 نفر به شکل مستقیم فراهم شد.

این مقام مسئول گفت: ۲۱ واحد از واحدهای تولیدی راکد و تعطیل شده که به چرخه تولید بازگشتند در شهرک صنعتی لیا در شهرستان قزوین قرار داشتند و سهم واحدهای احیا شده در شهرک صنعتی آراسنج بوئین زهرا ۱۰ واحد، شهرک صنعتی کاسپین هفت واحد، شهرک صنعتی خرمدشت چهار واحد، ناحیه صنعتی دانسفهان سه واحد، شهرک صنعتی حیدریه ۲ واحد، شهرک صنعتی حکیمیه یک واحد و شهرک صنعتی آبیک یک واحد بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: راه‌اندازی دوباره این واحد در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه آمریکا رخ داده و نشان داد که با خودباوری و تلاش مضاعف می‌توان گام‌های بلندی در عرصه تولید و شکوفایی صنعت در کشور برداشت و امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نام گذاری شده است نیز بتوانیم تعداد بیشتری از واحدهای راکد را به چرخه تولید بازگردانیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان