۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین روزانه ۴ هزار ماسک در کارگاه دانشکده بقیة الله تولید می‌شود
کد خبر: ۳۴۱۳۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۱۹ ساعت: ۱۱:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی دخترانه بقیة الله قزوین:

روزانه ۴ هزار ماسک در کارگاه دانشکده بقیة الله تولید می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی دخترانه بقیة الله قزوین گفت: با همت بسیج دانشجویی، کارگاه تولید ماسک در دانشکده فنی دخترانه بقیة الله قزوین شکل گرفت و اکنون روزانه بالغ بر چهار هزار ماسک تولید می‌شود.

روزانه ۴ هزار ماسک در کارگاه دانشکده  بقیة الله تولید می‌شود

قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک اظهار کرد: از اوایل اسفند ماه و با ورود ویروس کرونا به استان بسیج دانشجویی احساس نیاز کرده و ابتدا نسبت به برپایی ایستگاه سلامت اقدام کرده و پس از آن با نیاز به ماسک و کمبود در این حوزه، فضایی را از دانشکده برای برپایی کارگاه تولید ماسک درخواست دادیم.

وی ادامه داد: اکنون 70 تا 80 آقا و خانم در دو شیفت کاری از ساعت 8 صبح تا 14 و 15 تا 20 برای تولید ماسک در این کارگاه حضور پیدا می‌کنند، همچنین شبکه‌ای از خیاطان خانگی نیز شکل گرفته و به تولید "گان" می‌پردازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی دخترانه بقیة الله قزوین ابراز کرد: اکنون روزانه بالغ بر چهار هزار ماسک در این کارگاه تولید می‌شود، همچنین 200 هزار "گان" نیز در مرحله دوخت قرار دارند.

وی افزود: این فعالیت توسط دانشکده فنی بقیة الله و ناحیه بسیج دانشجویی کلید خورد اما فراخوان فعالیت در آن عمومی بوده و با استقبال خوبی که صورت گرفت دانشجویان سایر دانشگاه‌ها و شهروندان از تمام اقشار و گروه سنی حتی نوجوان 12 ساله و بزرگسالان 70 ساله نیز در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند.

این مقام مسئول تاکید کرد: بخش زیادی از پارچه‌ها توسط خیرین و بخشی نیز به دست نیروهای جهادی تهیه شده و این فعالیت تا هنگامی که نیاز باشد ادامه دارد و کارگاه برای این اقدام از ظرفیت لازم برخوردار است.

وی درباره علت حضور اقشار مختلف در این کارگاه گفت: افراد از قشرهای مختلف با دغدغه‌مندی و احساس تکلیفی که دارند بدون هیچ گونه دریافت حقوق و یا ابلاغ وظیفه در تولید ماسک و گان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان