۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تعطیلی اصناف غیرضروری تا پایان هفته جاری
کد خبر: ۳۴۱۳۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۱۷ ساعت: ۱۰:۵۹ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان قزوین اعلام کرد

تعطیلی اصناف غیرضروری تا پایان هفته جاری

فرماندار شهرستان قزوین گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و ستاد استانی مقرر شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همه اصناف غیر ضروری در سطح شهرستان قزوین تا پایان هفته جاری تعطیل باشند.

تعطیلی اصناف غیرضروری تا پایان هفته جاری

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ محمد شفیعی در رابطه با فعالیت صنوف در ایام پیش رو اظهار کرد: از همکاری صمیمانه اصناف بخصوص صنوف غیرضروری در شهرستان قزوین تشکر می‌کنیم که با تعطیلی واحدهای صنفی خود گام مؤثری در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا برداشته و باعث رواج فرهنگ در خانه ماندن در جامعه شدند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و ستاد استانی مقرر شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری همه اصناف غیر ضروری در سطح شهرستان قزوین تا پایان هفته جاری تعطیل باشند.

فرماندار شهرستان قزوین تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای صنفی افراد به دستگاه قضا معرفی شده و واحد صنفی نیز به مدت یک ماه پلمب خواهند شد.

شفیعی از کسبه و اصناف شهرستان قزوین درخواست کرد با همکاری خود با مسئولان و تعطیلی مغازه‌ها نسبت به تداوم سلامت شهروندان مشارکت کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان