۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بستری ۳۱۳ قزوینی با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ها/ ۱۴۷نفر جان خود را از دست دادند
کد خبر: ۳۴۱۲۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۱۳ ساعت: ۲۰:۴۰ ↗ لینک کوتاه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اعلام کرد

بستری ۳۱۳ قزوینی با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ها/ ۱۴۷نفر جان خود را از دست دادند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود هزار نفر با علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد ۶۴۵ نفر بهبود یافته و متاسفانه ۱۴۷نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بستری ۳۱۳ قزوینی با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ها/ ۱۴۷نفر جان خود را از دست دادند

حمیدرضا نجاری در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان اظهار کرد: اکنون 313 نفر با علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری هستند.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون به شکل تجمیعی حدود هزار نفر با علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری شدند که 645 نفر از آن‌ها با حال عمومی خوب ترخیص شده و حدود 147 مورد نیز جان خود را از دست داده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین ابراز کرد: 84/6 درصد مردم استان توسط همکاران در مجموعه بهداشت درمان غربالگری شده‌اند که بیش از یک میلیون نفر را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: همچنین 10/07 درصد از هم استانی‌ها که حدود 134 هزار نفر هستند، نیز اطلاعات خود را در سامانه خوداظهاری salamat.gov.ir ثبت کرده‌اند.

این مقام مسئول عنوان کرد: 24 هزار نفر نیز در مراکز 16 ساعته استان مورد معاینه و بررسی قرار گرفته‌اند، امروز نیز 50 نفر با تشخیص اولیه عفونت حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان