۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رزمایش دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت در اقبالیه برگزار شد
کد خبر: ۳۴۱۲۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۱۲ ساعت: ۱۴:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین:

رزمایش دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت در اقبالیه برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: رزمایش دفاع بیولوژیک به یاد شهدای سلامت و با هدف مبارزه با بیماری کرونا، در شهر اقبالیه برگزار شد.

رزمایش دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت در اقبالیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ رزمایش شهدای مدافع سلامت به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین، جهادگران بسیجی حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع)، شهرداری، شورای شهر، هلال احمر، آتش نشانی، قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه، نیروی انتظامی و راهور، موکب حضرت سیدالشهدا(ع)، قرارگاه ایستگاه سلامت شهید شیری، شورای کشاورزی، گردان امنیتی امام علی(ع) و مراکز بهداشتی همراه با تجهیزات ویژه برگزار و خودرو‌های مخصوص اقدام به گندزدایی و ضدعفونی همه مناطق شهر اقبالیه کردند.

زین العابدین اصل بیگی در حاشیه این رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: رزمایش دفاع بیولوژیک به یاد شهدای سلامت و با هدف مبارزه با بیماری کرونا، در شهر اقبالیه برگزار شد.

وی عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌های گسترده سپاه و بسیج در شهرستان اعم از گردان امام علی و امام حسین(ع)، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، جهت اجرای این رزمایش به صورت گسترده استفاده شد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین بیان کرد: نظیر این رزمایش در سطح شهرستان قزوین در شهرهای محمودآباد نمونه، کوهین، طارم، الموت غربی و شرقی، اقبال شرقی و چوبیندر برگزار شد.

وی هدف از اجرای رزمایش سراسری مدافعان سلامت را رفع آلودگی کامل از اماکن مورد نظر از جمله معابر اصلی، مناطق و محلات آلوده، بیمارستان‌ها و جایگاه‌های سوخت عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم محیط پاک، ایمن و سالمی برای مردم ایجاد کنیم.گ

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین؛ مردم را به رعایت مسایل بهداشتی توصیه کرد و افزود: به امید خدا بتوانیم بار دیگر سلامتی را به فضای جامعه برگردانیم و در عرصه‌های دیگر خدمتگزار مردم باشیم.

اصل بیگی در پایان گفت: پاسداران و بسیجیان خدمتگزاران مردم هستند و در تمامی برهه‌های حساس نظیر دفاع مقدس، حوادث و بلایای طبیعی و غیرمترقبه همواره در صف مقدم خدمت رسانی بوده و در این برهه که با بیماری کرونا مواجه شدیم، شبانه روز برای حفاظت از سلامت و امنیت مردم تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان