۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تولید روزانه ۲هزار ماسک توسط جهادگران بسیجی منطقه اقبال شرقی
کد خبر: ۳۴۱۱۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۱۱ ساعت: ۸:۳۲ ↗ لینک کوتاه

تولید روزانه ۲هزار ماسک توسط جهادگران بسیجی منطقه اقبال شرقی

در اقدامی خودجوش روزانه ۲ هزار ماسک با رعایت اصول بهداشتی توسط جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید زینلی منطقه اقبال شرقی تولید شده و به صورت رایگان توزیع می‌شود.

تولید روزانه ۲هزار ماسک توسط جهادگران بسیجی منطقه اقبال شرقی

میثم زهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین اظهار کرد: در پی شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه و کمبود ماسک، کارگاه تولید ماسک توسط جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید زینلی این حوزه، از یکم فروردین سال جاری در روستای رزجرد منطقه اقبال شرقی آغاز بکار کرد.

وی افزود: در این کارگاه روزانه ۱۵ نفر از جهادگران بسیجی خواهر مشغول دوخت ماسک هستند و روزانه ۲ هزار ماسک با رعایت اصول بهداشتی تولید می‌کنند و به صورت رایگان توزیع می‌شود که این کار کاملا خودجوش و بدون هیچ چشم‌داشتی صورت می‌گیرد.

زهرایی عنوان کرد: بانوان جهادگر بسیجی اقبال شرقی، با هدف پیشگیری و مقابله و ریشه کنی بیماری کرونا اقدام به تولید ماسک کرده‌اند و در صورت تهیه پارچه و اقلام مورد نیاز این ظرفیت وجود دارد تا ماسک‌های بیشتری تولید شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا، عنوان کرد: طرح غربالگری عمومی به همت بسیج و هلال احمر در ورودی روستاهای منطقه اقبال شرقی در حال انجام است و نیروی انتظامی از ورود خودروهای غیربومی به این منطقه جلوگیری می‌کند.

وی در پایان گفت: کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف نیز به همت جهادگران بسیجی منطقه اقبال شرقی راه اندازی شده است که از ۲۰ اسفند سال ۹۸ تاکنون ۶۰۰۰ جفت دستکش یکبار مصرف تولید و رایگان توزیع شده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان