۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین توزیع ۴۵۰۰ بسته حمايتي در مناطق محروم قزوین
کد خبر: ۳۴۱۱۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۱۰ ساعت: ۱۵:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج سازندگی استان خبرداد

توزیع ۴۵۰۰ بسته حمايتي در مناطق محروم قزوین

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: با فرارسيدن سال نو در راستاي تكريم نيازمندان، ۴۵۰۰ بسته حمايتي در مناطق محروم استان توزيع شد.

توزیع ۴۵۰۰ بسته حمايتي در مناطق محروم قزوین

سرهنگ پاسدار مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از توزيع بسته‌هاي حمايتي در مناطق محروم استان قزوين خبر داد و اظهار کرد: توزيع بسته‌هاي حمايتي در بين خانواده‌هاي محروم و نيازمندان و خانواده‌هایی که به‌واسطه ویروس منحوس کرونا آسیب دیده‌اند در اسفندماه سال 1398 و فروردین ماه سال جاری انجام شد.

وي افزود: توزيع بسته‌هاي حمايتي اقلام خوراكي و بهداشتي در بين خانواده‌هاي نيازمند و محروم در سطح استان قزوين در سال جاری و به‌ویژه قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: سال 1398 هفتمین سال متوالي توزيع بسته‌هاي حمايتي بين خانواده‌هاي محروم و نيازمند توسط جهادگران بسیج سازندگی استان بود و در سال‌هاي گذشته نيز با همت خيران و جهادگران این امر صورت پذیرفته است.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین عنوان کرد: با فرارسيدن سال نو در راستاي تكريم نيازمندان، 4500 بسته حمايتي در مناطق محروم استان توزيع شد و اين اتفاق موجب دلگرمی و لبخند رضايت مردم محروم شد.

وی ابراز کرد: همچنین از ابتدای ورود کرونا گروه‌های جهادی سپاه و بسیج با ایده‌های نو وارد عمل شده و در زمینه تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر و غربالگری فعالیت داشته و تاکنون در ۳۱ کارگاه، ۱۰۰ هزار ماسک تولید کرده‌اند.

صادق‌پور عنوان کرد: در راستای مقابله با کرونا 130 گروه جهادی با فعالیت 160 نفر در دو عرصه ضدعفونی و گندزدایی معابر و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک در سطح استان فعالیت دارند.

وی در پایان اعلام کرد: در حوزه غربالگری و همکاری با کادر درمان نیز توسط جامعه پزشکی سازماندهی صورت گرفت و طی آن 150 نفر در هشت پایگاه سلامت که در نقاط مختلف و ورودی‌های استان قرار گرفته، فعالیت دارند.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان