۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین هشدار تعطیلی فروشگاه‌ها در صورت بازگشایی در روزهای تعطیل
کد خبر: ۳۴۱۱۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۹ ساعت: ۱۴:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خبر داد

هشدار تعطیلی فروشگاه‌ها در صورت بازگشایی در روزهای تعطیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: بنا به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای فروشگاهی تعیین شده، در صورت مشاهده فعالیت واحدهای صنفی در بازار با این واحدها برابر قانون برخورد خواهد شد.

هشدار تعطیلی فروشگاه‌ها در صورت بازگشایی در روزهای تعطیل

هوشنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: درباره اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در روزهای ابتدایی سال ۹۹، طرح کشیک نوروزی در کل استان درکنار طرح مقابله با کرونا در حال اجرا است.

وی افزود: اهم ماموریت اصلی ما در این ایام رسیدگی به تخلفات حوزه بهداشتی مورد نیاز مردم برای مبارزه با کروناست که در صورت شناسایی انبارهای احتکار و توزیع اقلام سلامت از قبیل ماسک و ژل‌های ضدعفونی توسط دستگاه‌های کاشف همگی اقلام به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اشاره به تصویب ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی در بازار، گفت: در همین رابطه گشت مشترکی به همراه اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، پلیس اماکن و پلیس امنیت اقتصادی، استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت در بازار داشتیم.

وی عنوان کرد: نتیجه این گشت‌ها منجر به اعلام اخطار به مالکان صنفی مبنی بر تعطیل کردن فروشگاه‌هایشان شد تا در راستای ریشه‌کن شدن این بیماری در کشور واحدهای صنفی خود را تعطیل کنند.

به گفته محمدی بنا به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای فروشگاهی تعیین شده، در صورت مشاهده فعالیت واحدهای صنفی در بازار با این واحدها برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت ادامه فعالیت برای اصناف متخلف موضوع به منزله تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی مردم تلقی شده و پرونده‌ای به دلیل سرپیچی از قوانین جاری کشور، تشکیل و پس از بررسی و رسیدگی در تعزیرات حکومتی جهت سیر مراحل تکمیلی تحویل مقامات قضایی خواهد شد.

محمدی در پایان گفت: باید نسبت به قوانین احترام بگذاریم و از خانه‌های خود خارج نشویم تا با یک اتحاد و عزم ملی بر این بیماری غلبه کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان