۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ضرورت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا
کد خبر: ۳۴۱۱۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۹ ساعت: ۸:۱۹ ↗ لینک کوتاه

در بیانیه مشترک مسئولان استان تاکید شد؛

ضرورت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا

نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پیامی مشترک از مردم دعوت کردند تا در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا همکاری کنند.

ضرورت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ نماینده ولی‌فقیه، استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پیامی مشترک به ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کردند.

متن پیام به این شرح است:

‍بسم الله الرحمن الرحیم
قال رسول الله(ص): نعمتان مجهولتان: الصحة والامان
دو نعمت است که قدرشان مجهول است: امنیت و عافیت

محضر شریف مردم عزیز و فهیم استان قزوین

همانگونه که مستحضرید شیوع ویروس منحوس کرونا مدت زمانی است که زندگی بشریت را در سراسر عالَم تحت تاثیر خود قرار داده است و تاکنون قربانیان زیادی را در کشورهای مختلف و از جمله میهن عزیز و اسلامیمان گرفته است.

کرونا به گونه‌ای زندگی عادی ما را تحت الشعاع خود قرارداده است که مراسم‌های دینی و آیینی به دلیل انتشار آن مدتی است برگزار نمی‌شود و دید و بازدیدهای نوروزی نیز برای غلبه براین ویروس خطرناک کنار گذاشته شده است.

اینجانبان ضمن تشکر از اکثریت مردم عزیز قزوین که با رعایت موارد بهداشتی و همکاری با شعار در خانه می‌مانیم تا آلوده نشویم و آلوده نکنیم از بی‌توجهی برخی از هموطنان و هم استانی‌ها عزیزمان به هشدارها و توصیه‌های بهداشتی که موجبات آزردگی خاطر و تکدّر دیگر هموطنان و همشهریان عزیز را فراهم کرده است ابراز تاسف می‌کنیم و از همه مردم عزیز استدعا داریم همگی ما به منظور غلبه بر این ویروس و صیانت از جان خود و همشهریانمان با طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی که با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با رویکرد کاهش تماس‌ها توسط ستاد ملی مقابله با کرونا از بامداد ۸ فروردین ۱۳۹۹ اجرا می‌شود همکاری کنند، یقینا توجه به عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری تا ۱۵ فروردین ۹۹ طبق این طرح اجرا خواهد شد.

بدیهی است اِعمال مقررات جدی‌تر خواست اکثر همشهریان عزیز بوده و موجبات رضایت و آسودگی خاطر غالب شهروندان عزیز و مسئولیت پذیر استان قزوین را فراهم خواهد کرد و این اقدام خود گامی در راستای قدردانی از مدافعان سلامتِ حاضر در خط مقدم مبارزه با این بیماری خوفناک است.

لذا انتظار می‌رود با اهتمام ویژه مردم و مشارکت و هم افزایی تمام شهروندان فهیم استان قزوین انشاء الله شاهد قطع زنجیره انتقال این بیماری منحوس در استان و کل کشور باشیم. از همه شهروندان عزیز خواهشمندیم به احترام شهدای سلامت از رفتن به سفرهای درون و برون استانی‌ غیر ضرور خودداری و با ماندن در خانه از آلوده کردن یکدیگر به این ویروس پرهیز کنیم تا با یاری خدای متعال به زودی شاهد شکست کرونا باشیم.

همچنین از هم استانی‌های محترم درخواست می‌کنیم اخبار و اطلاعات مربوط اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا را صرفاً از مراجع رسمی و معتبر ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای استان دریافت کنند.

به روح پاک و آسمانی شهیدان عرصه سلامت که جان عزیزشان را برای صیانت از جان هموطنان خویش از دست دادند، درود و سلام نثار می‌کنیم و از مجاهدان خط مقدم سلامت؛ پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها، گروه‌های جهادی و مردمی و خیرین نیک اندیش، اعضاء محترم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، داوطلبان جمعیت هلال احمر، نیروهای خدوم نیروی انتظامی، سپاه مقتدر صاحب الامر(عج) استان و بسیجیان مخلص که شبانه روز در حال خدمت و تلاش هستند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

با تشکر و سپاس از توجه شما
عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
هدایت الله جمالی پور
استاندار قزوین
پیمان نامدار
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین

۸ فروردین ۱۳۹۹

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان