۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آغاز طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا / ۵ میلیون ریال جریمه و توقیف خودروهای متخلف
کد خبر: ۳۴۱۰۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۸ ساعت: ۹:۳۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

آغاز طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا / ۵ میلیون ریال جریمه و توقیف خودروهای متخلف

فرمانده انتظامی استان قزوین از آغاز اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا خبر داد و گفت: پلیس بدون اغماض با خودروهای متخلف برخورد می‌کند.

آغاز طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا / ۵ میلیون ریال جریمه و توقیف خودروهای متخلف
سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، شهروندان قزوین از مسافرت‌های نوروزی صرف نظر کرده و در خانه بمانند و از مسافرانی که به استان قزوین سفر کرده‌اند موکدا می‌خواهیم تا هرچه سریعتر به مقصد خود بازگردند. 
 
فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: پلیس بدون اغماض با خودروهای متخلف برخورد و برابر قانون مشمول 5 میلیون ریال جریمه بوده و خودرو متخلف به مدت یکماه توقیف خواهد شد. 
 
حاجیان تصریح کرد: باتوجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا، پلیس قزوین طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری را با قاطعیت اجرا می‌کند و از هم استانی‌های عزیز درخواست داریم در این خصوص با پلیس خدمتگزار خود، همکاری و مشارکت داشته باشند. 
 
وی گفت: در همین راستا کلیه مبادی ورودی و خروجی فرعی بسته خواهد شد و خودروهای غیربومی نیز از کنار گذرشهرها استفاده و از استان خارج و از ورود به داخل شهرها خودداری کنند؛ چرا که پلیس با شدت عمل مبادی و ورودی شهرها را کنترل و از ورود خودروهای غیربومی به داخل استان ممانعت خواهد کرد.
 
حاجیان عنوان کرد: شهروندان برای حفظ سلامتی خود و جامعه و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، در خانه بمانند و مسافران نوروزی که در استان حضور دارند هرچه سریعتر از مبادی خروجی و اصلی شهرهای استان خارج شوند. 
 
این مقام ارشد انتظامی استان قزوین در پایان گفت: موفقیت اجرای این طرح در گرو همکاری و مشارکت بالای هموطنان است.
 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان