۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۷۹۴ قزوینی به کرونا مبتلا و ۵۳۲ نفر بهبود یافتند/ ۹۷ نفر جان خود را از دست دادند
کد خبر: ۳۴۱۰۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۷ ساعت: ۲۰:۵۰ ↗ لینک کوتاه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

۷۹۴ قزوینی به کرونا مبتلا و ۵۳۲ نفر بهبود یافتند/ ۹۷ نفر جان خود را از دست دادند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با اضافه شدن ۱۱ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ تعداد این بیماران با تست قطعی آزمایشگاهی به ۷۹۴ نفر رسید که البته ۵۳۲ نفر بهبود یافته و ۹۷ نفر جان باختند.

۷۹۴ قزوینی به کرونا مبتلا و ۵۳۲ نفر بهبود یافتند/ ۹۷ نفر جان خود را از دست دادند

حمیدرضا نجاری در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ با اشاره به آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان اظهار کرد: با اضافه شدن 11 نفر به آمار مبتلایان به کووید 19 تعداد این بیماران با تست قطعی آزمایشگاهی به 794 نفر رسید.

وی ادامه داد: تاکنون 532 نفر از افراد مبتلای قطعی به کرونا بهبود یافته و 320 بیمار با تشخیص اولیه در بیمارستان‌ها بستری هستند، همچنین با اضافه شدن شش نفر به آمار 97 نفر از آن‌ها جان باخته‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین ابراز کرد: درمجموع تاکنون به نسبت بهبود یافتگان پذیرش جدید داشته و از این رو تغییر چندانی در وضعیت بیمارستان‌ها رخ نداده و مقدار کمی افت داشته که البته این امر نشانگر امکان کنترل بیماری با کمک و همکاری مردم است.

وی عنوان کرد: باید بتوانیم در این شرایط روابط اجتماعی را به فاصله اجتماعی تبدیل کنیم، چراکه ممکن است افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستیم بیمار بدون علایم یا سالم با احتمال ناقل بودن باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اکنون بیماری در کل استان منتشر شده و تمام شهر قزوین و تاکستان آلودگی قابل توجه دارند، از این رو عمل به فرامین بهداشتی که از طریق رسانه‌ها و مجموعه دانشگاه به مردم ارائه شده ضرورت دارد.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان