۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مردم با شرکت در طرح غربالگری، حافظ سلامت خود و جامعه باشند
کد خبر: ۳۴۱۰۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۷ ساعت: ۱۴:۴۰ ↗ لینک کوتاه

بیانیه مشترک امامان جمعه محمدیه و الوند:

مردم با شرکت در طرح غربالگری، حافظ سلامت خود و جامعه باشند

در بیانیه مشترک امامان جمعه شهرهای محمدیه و الوند آمده است: همشهریان گرامی به منظور پیشگیری و شناسایی افراد جامعه و هدایت صحیح آنها به نزدیکترین مرکز غربالگری، با شرکت در طرح غربالگری و مراقبت از کرونا به نشانی salamat.gov.ir حافظ سلامت خود و خانواده‌تان و جامعه باشید.

مردم با شرکت در طرح غربالگری، حافظ سلامت خود و جامعه باشند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ امامان جمعه شهرهای محمدیه و الوند استان قزوین، ضمن تبریک به مردم مؤمن و انقلابی شهرستان البرز، به مناسبت فرارسیدن سال نو و حلول ماه پرفیض شعبان المعظم و اعیاد پیش رو بیانیه مشترکی صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: بر خود لازم دانستیم، از محبت و دلسوزی مردم شریف که با تشکیل و حمایت از گروه‌های جهادی و بسیجی، ضد عفونی کردن معابر توسط جوانان انقلابی و روحانیون و کشاورزان عزیز و تهیه و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و پیگیری وضعیت خانواده‌های بی بضاعت و پیگیری وضعیت معیشتی خانواده‌ها که باعث تسلی بخشی به خانواده‌ها شد صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

همشهریان گرامی به منظور پیشگیری و شناسایی افراد جامعه و هدایت صحیح آنها به نزدیکترین مرکز غربالگری با شرکت در طرح غربالگری و مراقبت از کرونا به نشانی salamat.gov.ir حافظ سلامت خود و خانواده تان و جامعه باشید.

این بیانیه می‌افزاید: پیام محبت آمیز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تقدیر از زحمات کارکنان نظام سلامت اعم از کارشناسان بهداشت، پرستاران و پزشکان نمودی از شکرگزاری بود. ما نیز از ملت شریف درخواست داریم تا به شعار #در_خانه_می‌مانیم جامه عمل پوشانده و با ستاد ملی مبارزه با کرونا همکاری لازم را داشته باشند تا اینکه به هدف نهایی #کرونا_را_شکست_میدهیم برسیم.

هر چند این روزها کارکنان نظام سلامت علی‌رغم برخی بی‌مهری‌ها و درکنار همه‌ی کمبودها، بی‌مدعا و خالصانه و جان برکف به مراقبت از بیمارانی می‌پردازند که امیدشان به شفای الهی از دستان محبت‌آمیز آنهاست؛‌ اما این حمایت‌های رهبر عزیزمان، روح دیگری به این تلاش‌ها داد و عزم‌ها را مستحکم‌تر و گام‌ها را استوارتر کرد.

این مدافعان سلامت مردم می‌توانستند در خانه‌ها بیآرامند یا با اندک بهانه‌ای خود را در معرض مخاطرات قرار ندهند؛ اما هستند و شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و از خانواده و آسایش و سلامت خود برای سلامت مردم میهن‌مان مایه گذاشته‌اند.

این بیانیه تصریح می‌کند: حقیقت این است سلامت و امنیت، دو رکن پایداری جوامع است. اگر چه مقام سردار شهید سلیمانی در محضر حق تعالی برای ما ناشناخته است اما همان رهبری که تحسینگر تلاش‌های آن شهید والامقام به عنوان نماد حافظ امنیت کشور بود؛ امروز از زحمات پرستاران و پزشکانی تقدیر فرمود که نگاهبان سلامت ایرانیان هستند. سلیمانی‌شدن دیروز در مرزبانی از امنیت کشور و امروز در نگاه‌داشت سلامت کشور نمود یافته است.

تاکید همیشگی رهبر انقلاب این بوده که در حفظ سلامت مردم هیچ مسامحه‌ای جایز نیست و همه‌ی امکانات را باید به کار گرفت. امیدواریم همه، قدردان مسئولین زحمتکش و خدمتگذار و جامعه پزشکی و پرستاری به عنوان سرمایه‌های اجتماعی باشیم.

این بیانیه در پایان عنوان می‌کند: این ایام ان‌شاءالله با عنایت الهی و با تلاش «مدافعان سلامت» خواهد گذشت، اما تجربیات این روزها را نباید فراموش کرد. سلامت مردم باید در صدر برنامه‌های کشور بماند و مدافعان آن را باید ارج نهاد. به برکت حلول ماه معظم شعبان، ماه غفران و رحمت الهی، خاشعانه از پروردگار متعال می‌خواهیم که در سال جدید، صحت و سلامتی و نعمت‌ها و برکات بی پایان خود را از سر لطف بر ملت شریف ایران نازل فرماید و چشم همه ما را به جمال نورانی حضرت ولی عصر(عج) منور بگرداند و توفیق شرکت مؤمنان در نمازهای جمعه و جماعت و هیئات و دعاها و مناسک جمعی را مجددا عنایت فرماید.

والله خیر حافظا
1399/01/07
موسوی موینی امام جمعه محمدیه- مهدوی امام جمعه الوند
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان