۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اجرای رزمایش سراسری شهدای مدافعان سلامت
کد خبر: ۳۴۱۰۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۷ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون عملیات سپاه قزوین مطرح کرد

اجرای رزمایش سراسری شهدای مدافعان سلامت

معاون عملیات سپاه قزوین گفت: در راستای اجرای رزمایش سراسری شهدای مدافعان سلامت، معابر و اماکن عمومی، مراکز تجاری و خرید گندزدایی می‌شود.

اجرای رزمایش سراسری شهدای مدافعان سلامت

سرهنگ اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین با اشاره به اقدامات سپاه در جهت مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: سپاه و بسیج براساس رسالت ذاتی خود که همان حضور در کنار آحاد مختلف مردم در تمام عرصه‌هاست، شرکت فعالی دارد.

وی افزود: براین اساس سپاه استان از همان روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز با سازماندهی و بسیج نیروها، تجهیزات و توانمندی‌های خود در کنار سایر دستگاه‌ها به کمک دانشگاه علوم پزشکی استان شتافت.

معاون عملیات سپاه قزوین بیان کرد: سازماندهی بسیج نیز در قالب تیم‌های مراقبت و غربالگری، تیم بسیج ادارات، کنترل و سالم سازی محیط و گندزدایی است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای رزمایش گندزدایی که به صورت رزمایش سراسری در تاریخ 6 و 7 فروردین ماه برگزار می‌شود، معابر و اماکن عمومی، مراکز تجاری و مراکز خرید و هرجایی که در تماس با مردم قرار دارد، گندزدایی می‌شود.

اسماعیلی عنوان کرد: این اقدام در راستای مقابله با شیوع ویروس کووید 19 اجرا می‌شود و با این اجرای این رزمایش می‌توانیم نسبت به قطع زنجیره انتقال بیماری تا حدودی کمک کنیم.

وی بیان کرد: این رزمایش که با عنوان رزمایش شهدای مدافعان سلامت نامگذاری شده است، ابتدا در تهران با حضور یگان‌های جنگ نوین اجرا خواهد شد.

معاون عملیات سپاه قزوین در پایان گفت: البته گندزدایی و سالم سازی محیط پیش از این توسط بسیجیان در قالب سازماندهی نیروهای مردمی در قزوین انجام شد و پس از این نیز با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان