۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اقساط مددجویان تا اردیبهشت به تعویق افتاد/ پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات
کد خبر: ۳۴۱۰۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۷ ساعت: ۸:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل صندوق امداد ولایت قزوین:

اقساط مددجویان تا اردیبهشت به تعویق افتاد/ پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات

مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین از تعویق اقساط مشتریان صندوق امداد ولایت که همگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) هستند، خبرداد.

اقساط مددجویان تا اردیبهشت به تعویق افتاد/ پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات

امیر خوش نیت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاصل از تبعات شیوع "کرونا ویروس" و به جهت مساعدت و همراهی با وام گیرندگان صندوق امداد ولایت که همگی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، شرایط دریافت اقساط تسهیل شد.

وی ادامه داد: براساس این دستورالعمل که با موافق ریاست کمیته امداد و از سوی مدیرعامل صندوق امداد ولایت کشور اعلام شده، وصول اقساط وام‌های قرض‌الحسنه مشتریان تا پایان اردیبهشت به تعویق افتاده است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین اضافه کرد: صندوق امداد ولایت با هدف خدمت رسیدگی سریع، توأم با رعایت موازین قانونی و شرعی نظام بانکی و مبتنی بر قرض الحسنه واقعی راه‌اندازی و در حال خدمت رسانی است.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده افزود: صندوق امداد ولایت تلاش می‌کند تا در چارچوب موازین قانونی و به دور از بروکراسی و نظام دیوان سالاری موجود در بانک‌ها، بستر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه واقعی را برای نیازمندان فراهم کند.

خوش نیت بیان کرد: در این راستا طی 11 ماهه سال جاری سه هزار و 53 نفر از مددجویان موفق به دریافت وام ضروری شدند که مبلغ پرداختی به این تعداد با رقمی بیش از 12 میلیارد و 655 میلیون تومان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد رشد داشته است.

وی ابراز کرد: پرداخت تسهیلات این صندوق به افراد نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است و اکنون تنها موسسه بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی که تسهیلات به واقع قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین تصریح کرد: واقعی بودن تسهیلات قرض‌الحسنه این صندوق بدین معناست که حتی کارمزد نیز از دریافت کنندگان تسهیلات اخذ نمی‌شود.

وی در پایان گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت این فرصت را فراهم کرده است که عموم نیکوکاران با سپرده گذاری، امکان پرداخت تسهیلات به افراد نیازمند معرفی شده از سوی خودشان را فراهم کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان