۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ۸۳۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در قزوین تولید شد/ تولید ۲۲ میلیون دستکش پزشکی
کد خبر: ۳۴۱۰۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۵ ساعت: ۱۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار:

۸۳۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در قزوین تولید شد/ تولید ۲۲ میلیون دستکش پزشکی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: ۳۱ واحد تولیدی استان در مقابله با کرونا پیشقدم و فعال هستند و تاکنون ۸۳۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست و ۲۲ میلیون دستکش پزشکی و معمولی تولید شده است.

۸۳۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در قزوین تولید شد/ تولید ۲۲ میلیون دستکش پزشکی

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ با بیان اقدامات انجام شده واحدهای تولیدی در مقابله با کرونا اظهار کرد: واحدهای تولیدی مواد بهداشتی در راستای کمک به مهار ویروس کرونا پیشقدم بوده و به محض اعلام نیاز به مواد ضدعفونی ژل و مواد بهداشتی برخی مدیران با فوریت خط تولید را تغییر داده و به تولید نیازهای بهداشتی اقدام کردند.

وی ادامه داد: حدود 31 واحد در امر تولید مواد ضدعفونی، ژل، شوینده‌ها، ماسک و دستکش فعالیت دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ابراز کرد: در کمتر از یک ماه، سه واحد تولیدی ضدعفونی کننده سطوح 152 هزار لیتر، 14 واحد ضدعفونی کننده دست 372 هزار لیتر، 9 واحد ژل ضدعفونی کننده پوست 313 هزار لیتر تولید صورت گرفت.

وی افزود: همچنین دو واحد تولیدی ماسک پزشکی و معمولی 487 هزار عدد و 27 کارگاه تولیدی سپاه تاکنون 120 هزار عدد ماسک تولید کرده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به تولیدات دستکش در استان گفت: دو واحد تولیدی دستکش پزشکی و معمولی در استان تاکنون 22 میلیون دستکش تولید کرده که علاوه بر تامین نیاز استان، نیاز سایر استان‌ها را نیز تامین کرده است.

وی ادامه داد: توزیع مواد ضدعفونی کننده، ژل، ماسک و دستکش با اولویت مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین از طریق مراکز تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها توزیع می‌شود.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان