۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین بسته‌های محصولات بهداشتی بین رسانه‌ها توزیع شد
کد خبر: ۳۴۱۰۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۵ ساعت: ۱۲:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

بسته‌های محصولات بهداشتی بین رسانه‌ها توزیع شد

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: با همکاری سازمان بسیج رسانه استان قزوین و خانه‌ی مطبوعات قزوین، بسته‌های محصولات بهداشتی بین اصحاب رسانه استان توزیع شد.

بسته‌های محصولات بهداشتی بین رسانه‌ها توزیع شد

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین درباره اقدامات انجام شده در مجموعه بسیج رسانه ابراز کرد: در بسیج رسانه برای مقابله با کرونا دو مجموعه اقدامات صورت گرفت که در مرحله نخست با کمک گروه‌های جهادی دانشجویی دفتر 12 رسانه پاکسازی و ضدعفونی شد.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی با همکاری خانه مطبوعات 160 محلول ضدعفونی کننده از شرکت بیدستان، 400 ماسک و 400 دستکش با همکاری واحدهای مختلف سپاه از جمله بهداری‌ تهیه شد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: محصولات بهداشتی تهیه شده در قالب 80 بسته بین رسانه‌های استان متناسب با تعداد خبرنگاران آن‌ها توزیع شد که هر یک از بسته‌ها حاوی دو محلول ضدعفونی، پنج ماسک، پنج دستکش و یک پوستر مرتبط با کرونا بود.

وی افزود: همچنین در هر بسته یک نامه حاوی اقدامات رسانه‌ها برای مقابله رسانه‌ای با کرونا قرار داشت که حدود 25 موضوع در آن درج شده بود.

این مقام مسئول بیان کرد: برخی خبرنگاران نیز با مراجعه به دفتر بسیج رسانه به‌صورت انفرادی بسته‌های بهداشتی حاوی یک محلول، سه دستکش و سه ماسک دریافت کردند.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان