۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۷۰۳ قزوینی به کرونا مبتلا و ۴۵۱ نفر بهبود یافتند/ ۸۵نفر جان خود را از دست دادند
کد خبر: ۳۴۰۹۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۴ ساعت: ۲۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

۷۰۳ قزوینی به کرونا مبتلا و ۴۵۱ نفر بهبود یافتند/ ۸۵نفر جان خود را از دست دادند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با اضافه شدن ۳۴نفر جدید به جمع مبتلایان به کرونا تعداد قطعی این بیماران در استان به ۷۰۳ رسید که از این میان ۴۵۱ نفر بهبود یافتند.

۷۰۳ قزوینی به کرونا مبتلا و ۴۵۱ نفر بهبود یافتند/ ۸۵نفر جان خود را از دست دادند

دکتر پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان اظهار کرد: از هشتم اسفند تاکنون 703 نفر از هم استانی‌ها با تست مثبت به کرونا مشخص شده‌اند که متاسفانه 85 نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع 451 نفر از بیماران با تست مثبت ابتلا به کرونا بهبود یافته و ترخیص شده‌اند، همچنین اکنون 300 نفر نیز با علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: از تمام افرادی که با در خانه ماندن و عدم مسافرت به کند شدن زنجیره انتقال کمک کردند تشکر می‌کنیم، همچنین از تمام هم استانی‌ها بویژه ساکنین قزوین، الوند و تاکستان خواستاریم اطلاعات خود و خانواده‌هایشان را در سامانه salamat.gov.ir ثبت کنند.

وی اذعان کرد: تاکنون 53 درصد از جمعیت استان توسط مراقبین سلامت مراکز بهداشتی شهر و روستا پایش شده و 11 هزار نفر به پزشکان ارجاع شده‌اند و با این روند میزان مراجعه به بیمارستان‌ها کاهش یافته و با ثبت نام در سامانه سلامت پایش‌ها سریع‌تر انجام شده و بار بیماری در استان کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان