۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۶۶۹ قزوینی به کرونا مبتلا و ۴۵۵ نفر بهبود یافتند
کد خبر: ۳۴۰۹۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۳ ساعت: ۲۰:۲۵ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان قزوین:

۶۶۹ قزوینی به کرونا مبتلا و ۴۵۵ نفر بهبود یافتند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: با اعلام تست مثبت ۲۹ نفر جدید مبتلا به کرونا، تعداد مبتلایان به این ویروس در استان به ۶۶۹ نفر رسید و در مجموع ۴۵۵نفر بهبود یافتند.

۶۶۹ قزوینی به کرونا مبتلا و ۴۵۵ نفر بهبود یافتند

محمدحسن ارداقیان در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ درباره آخرین وضعیت کووید 19 در استان قزوین اظهار کرد: با اعلام تست مثبت 29 نفر جدید مبتلا به کرونا، تعداد مبتلایان به این ویروس در استان به 669 نفر رسید.

وی ادامه داد: با تلاش تیم درمانی 455 بیمار مبتلا بهبود یافته و متاسفانه 71 نفر با تست مثبت و قطعی ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان قزوین ابراز کرد: افرادی که تست مثبت آن‌ها امروز مشخص شده است، طی 10 روز گذشته و در زمان خریدهای نوروزی در معرض ویروس قرار گرفته‌اند.

شهروندان در سامانه سلامت ثبت نام کنند

وی افزود: اکنون که مراکز خرید و ادارات تعطیل هستند با در خانه ماندن و مقید بودن به خود قرنطینگی خانگی تا 10 روز آینده آمار مبتلایان به کرونا  در استان کاهش چشمگیری خواهد داشت، درواقع در خانه ماندن، عدم مسافرت و عید شنیدنی به جای عید دیدنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین دکتر پیمان نامدار در این باره به خبرنگار صبح قزوین عنوان کرد: تاکنون 550 هزار شهروند به شکل حضوری، تلفنی و ثبت اطلاعات در سامانه سلامت پایش شده‌اند که بیشتر ارتباطات تلفنی برای شهروندان ساکن روستاها و شهرهای کوچک بوده که اطلاعات آن‌ها از قبل در دسترس قرار داشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تاکنون 10 درصد از هم استانی‌ها در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده اند که خواستار این هستیم که تمام مردم اطلاعاتشان را در سامانه غربالگری ثبت کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان