۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین عیدی شهرداری قزوین به اجاره نشینان خود/ اجاره بهای اسفندماه و فروردین ماه را پرداخت نکنید
کد خبر: ۳۴۰۹۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۳ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

عیدی شهرداری قزوین به اجاره نشینان خود/ اجاره بهای اسفندماه و فروردین ماه را پرداخت نکنید

شهردار قزوین گفت: همهٔ املاک متعلق به شهرداری قزوین که در اجارهٔ شهروندان است، برای ماه‌های اسفند و فروردین از پرداخت اجاره‌بها به شهرداری معاف هستند.

عیدی شهرداری قزوین به اجاره نشینان خود/ اجاره بهای اسفندماه و فروردین ماه را پرداخت نکنید

به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین؛ سیاوش طاهرخانی ضمن تبریک ایام نوروز و عید بزرگ مبعث، اظهار کرد: با توجه به همکاری دو طرفه‌ای که لازم است میان مدیریت شهری و شهروندان ایجاد شود، مقرر شد شهروندانی که املاک متعلق به شهرداری قزوین را در اجاره دارند و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مغازه را چندین روز یا حتی به‌صورت ماهانه بسته‌اند، به‌صورت روزشمار یا ماه‌شمار اجاره‌بها توسط شهرداری به آن‌ها بخشیده شود.

وی افزود: این تصمیم با هماهنگی شورای شهر قزوین گرفته شده و بنابر آن مقرر شده تا شهروندان قزوینی که به‌دلیل رعایت موارد بهداشتی و همکاری با دستگاه‌های دولتی نسبت به بستن مغازه‌های خود اقدام کرده‌اند، متضرر نشوند.

شهردار قزوین ادامه داد: از جمله مستقلات شهرداری می‌توان به سرای سعدالسلطنه و برخی اماکن دیگر اشاره کرد.

وی در رابطه با فعالیت‌های شهرداری قزوین جهت مقابله با ویروس کرونا نیز اظهار کرد: همهٔ دستگاه‌ها از جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین جهت مبارزه با ویروس کرونا پای‌کار هستند و نیروهای خدوم شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی نسبت به گندزدایی و ضدعفونی اماکن و معابر عمومی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول عنوان کرد: همچنین شهرداری قزوین، از لحاظ سیما و منظر شهری و از نظر برنامه‌هایی که به‌صورت مجازی و یا پویش‌های مختلف جهت ماندن مردم در خانه راه‌اندازی شده‌اند، تمام توان خود را به‌کار گرفته تا در کمک مادی و کمک‌های معنوی و راهنمایی‌ها در تمامی عرصه‌ها جهت کنترل ویروس کرونا حضور مثمرثمر داشته باشد.

طاهرخانی در پایان تأکید کرد: از شهروندان عزیز قزوینی تقاضا داریم با در خانه ماندن نقش عظیم خود نسبت به مهار ویروس و قطع زنجیرهٔ انتقال، همکاری داشته باشند، ما نیز در کنار مردم خواهیم ماند و با رصد موضوعات مختلف آن‌ها را یاری خواهیم کرد و با دستگاه‌هایی که پیشتاز سلامت هستند همکاری همه‌جانبه خواهیم داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان