۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین باید با بسیج امکانات شعار سال ۹۹ را محقق کنیم
کد خبر: ۳۴۰۹۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۱ ساعت: ۸:۱۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

باید با بسیج امکانات شعار سال ۹۹ را محقق کنیم

استاندار قزوین با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۳۹۹ گفت: در سال جدید باید با اتحاد و انسجام بیشتر برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و توسعه کوشش کرده و همچنین با بسیج امکانات برای تحقق شعار سال (جهش تولید) تلاش کنیم.

باید با بسیج امکانات شعار سال ۹۹ را محقق کنیم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی‌پور در پیام نوروزی خود به مناسبت تحویل سال ۱۳۹۹ هجری شمسی با ذکر دعای " یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال" و با تبریک سال نو به هموطنان به ویژه هم استانی‌ها گفت: سال ۹۸ با همه فراز و نشیب‌ها به پایان رسید، آغاز این سال با حادثه سیل در برخی نقاط کشور و با غم و اندوه به دلیل از دست دادن جمعی از هموطنان در این واقعه همراه بود.

استاندار قزوین ادامه داد: تحریم‌های ظالمانه دشمن در این سال ملت ما و همچنین تجار و صنعتگران را با مشکلات زیادی روبرو ساخت و در معیشت مردم تاثیر زیادی داشت و در اواخر سال نیز با ویروس کرونا روبرو بودیم که موجب شد تا جمعی از عزیزان ما در بیمارستان‌ها بستری و جمعی را نیز از دست بدهیم.

جمالی‌پور بیان کرد: ۹۸ سال سختی، مشقت و به نوعی گرفتاری بود و البته با این وجود، لحظات خوب و خوشی را نیز در آن شاهد بودیم و با لطف خدای بزرگ و مجاهدت مردم کشور قدم‌های بزرگی برای توسعه میهن اسلامی از جمله استان قزوین برداشته شد که حاصل آن را در افتتاح طرح‌های دهه مبارک فجر دیدیم و شاهد افتتاح طرح‌‍های مختلفی به ارزش هزار میلیارد تومان در شهرها و روستاهای استان در جهت تقویت عمران و آبادانی بودیم.

استاندار قزوین بیان کرد: امیدواریم سال جدید هیچ نوع گرفتاری و حادثه و بلایی را شاهد نباشیم و ملت ما از جمله شهروندان استان قزوین سالی خوب، خوش و پر از سرافرازی و موفقیت را پشت سر بگذارند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین عنوان کرد: امیدواریم در سال 99 با کمک و همت مردم و مسئولان قدم‌های بایسته‌ای را برای توسعه کشور و استان و اشتغالزایی برای جوانان برداریم.

استاندار قزوین در بخش دیگری از پیام نوروزی خود گفت: میهن اسلامی ما به دلیل سیاست‌های آزادی خواهانه و مغایر با حرکت استکبار جهانی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی مورد تهدید دشمنان قرار داشته است بنابراین تنها با یک راه و اعتقاد می‌شود در قبال این توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه ایستادگی کرد که همانا همدلی، هم زبانی و بسیج همه امکانات و استفاده از تمامی ظرفیت‌هاست.

ضرورت در خانه ماندن برای قطع زنجیره ویروس کرونا

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد که ملت بزرگ ما هرکجا که با هم بودند و برای عزت کشور یکصدا و همدلانه تلاش کردند و اختلافات را کنار گذاشتند به موفقیت‌ها و دستاوردها و افتخارات بزرگی دست یافتند و امیدواریم در سال جدید تحت زعامت مقام معظم رهبری، با تلاش‌های دولت خدمت گذار تدبیر و امید و سایر قوا و همچنین با همراهی مردم شاهد رشد و توسعه روزافزون کشور و استان قزوین باشیم.

استاندار قزوین گفت: در نخستین لحظات سال نو از خداوند متعال خواستاریم که سلامت و سعادت را نصیب همه ما بکند و به مسئولان توفیق خدمت شایسته به مردم عزیز و بزرگ ایران اسلامی را اعطا کند.

وی در ادامه با اشاره به نام گذاری شعار سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید، بیان کرد: یکی از اتفاقات مبارک و میمون مربوط به تحویل سال نو در سالیان اخیر انتخاب شعار برای هر سال از سوی مقام معظم رهبری است که جهت گیری یکساله کشور را برای مسئولان و مردم تعیین و مشخص می‌کند.

جمالی پور ادامه داد: امیدواریم با همت مضاعف مردم و مسئولان و بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها بتوانیم شعار امسال را به خوبی محقق کرده و فرصت‌های بی بدیلی را پیش روی استان و کشور قرار دهیم.

استاندار قزوین گفت: ایران اسلامی کشوری پرظرفیت با مردمانی سخت کوش و هوشمند و با استعداد فراوان است و می‌توانیم با همدلی و همزبانی و تلاش بیشتر میهن خود را به اوج قله توسعه رسانده و بیش از پیش آنرا سرافراز کنیم.

وی در بخش دیگری از پیام نوروزی خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش خطر انتقال آن در اجتماعات انسانی، ابراز کرد: برای این که میزبان شایسته‌ای برای گردشگران نوروزی در استان تاریخی، فرهنگی و پر جاذبه قزوین باشیم مدت‌ها تلاش کرده بودیم اما به دلیل شیوع کرونا که نقاط مختلف کشور را درگیر خود ساخته با هدف حفظ سلامت مردم امسال با تاسف و عرض پوزش قادر به میزبانی از مسافران و میهمانان نخواهیم بود.

استاندار قزوین با اشاره به توصیه پزشکان برای پرهیز از اجتماع و سفر و ضرورت در خانه ماندن برای قطع زنجیره ویروس کرونا، اظهار کرد: از همه مردم می خواهیم در تعطیلات نوروزی به سفر نرفته و در خانه بمانند تا بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم و بر آن غلبه کنیم.

جمالی پور با اشاره به استقرار تیم‌های نظارتی و بهداشتی برای کنترل خودروهای دارای پلاک غیربومی و ممانعت از پذیرش مسافران در قزوین، گفت: پس از شکست این ویروس و در مناسبت‌ها و تعطیلاتی که بعد نوروز در سال جدید خواهیم داشت حتما پذیرای گردشگران و هموطنان خود در استان قزوین خواهیم بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان