۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تردد در راه‌های استان قزوین ۵۱ درصد کاهش یافت
کد خبر: ۳۴۰۸۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ساعت: ۱۰:۱۷ ↗ لینک کوتاه

تردد در راه‌های استان قزوین ۵۱ درصد کاهش یافت

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تردد خودروها، در راه‌های استان با کاهشی چشمگیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۵۱ درصد تقلیل یافت.

تردد در راه‌های استان قزوین ۵۱ درصد کاهش یافت

جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه هوشمند ترددشمار برخط در شبانه روز گذشته 486 هزار و 562 خودرو از محورهای مختلف استان عبور کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در این مدت چهار هزار و 987 مسافر از مبداء استان قزوین توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جابه جا شده‌اند که در این بخش نیز نسبت به مدت مشابه سال 97 شاهد کاهش 27 درصدی تعداد مسافران هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین بیان کرد: در 24 ساعت گذشته تردد خودروها، در راه‌های استان با کاهشی چشمگیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 51 درصد تقلیل یافت.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان‌های کشور افزود: با توجه به خطر سرایت ویروس از طریق تماس‌های رو در رو از هموطنان درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و دیگران نوروز امسال با خودداری از سفر و ماندن در منزل، به ریشه کن شدن هرچه سریع‌تر این ویروس کمک کرده و سفرهای خود را به زمانی دیگر موکول کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان