۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین توزیع ۱۵۰۰ مورد اقلام بهداشتی برای نیازمندان/  نیاز قزوین به موادشوینده و دستکش لاتکس برطرف شد
کد خبر: ۳۴۰۸۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ساعت: ۸:۳۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین اعلام کرد

توزیع ۱۵۰۰ مورد اقلام بهداشتی برای نیازمندان/  نیاز قزوین به موادشوینده و دستکش لاتکس برطرف شد

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین گفت: اتاق بازرگانی با توزیع ۱۵۰۰ اقلام بهداشتی برای نیازمندان و برخی اقلام بهداشت و درمان مانند تب سنج برای دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان استان فعالیت خود را همزمان با ورود ویروس کرونا آغاز کرد.

توزیع ۱۵۰۰ مورد اقلام بهداشتی برای نیازمندان/  نیاز قزوین به موادشوینده و دستکش لاتکس برطرف شد
دکتر مهدی عبدیان در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح‌قزوین؛ درباره‌ی عملکرد اتاق بازرگانی در مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: اتحادیه صادرکنندگان اقلام بهداشتی مانند دستکش یکبار مصرف، دستکش لاتکس، ماسک و ژل ضدعفونی کننده را در اولین مرحله از ورود ویروس کرونا به قزوین به مرکز بهداشت و درمان استان و نیازمندان اهدا کرد.
 
وی افزود: از دیگر فعالیت‌های اتحادیه صادرکنندگان تهیه و خرید اقلام بهداشتی برای افراد نیازمندی بود که توانایی خرید این اقلام را نداشتند.
 
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین اذعان کرد: اعتبار انجام شده برای خدمات بهداشتی از جانب اتحادیه‌ی صادرکنندگان تاکنون حدود ۲۰۰ میلیون تومان بود که به خرید اقلام بهداشتی منجر شد و می‌توان اتحادیه‌ی صادرکنندگان را اولین کمک کننده به شبکه‌ی بهداشت و درمان دانست.
 
وی گفت: اتاق بازرگانی نیز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا با توزیع 1500 اقلام بهداشتی برای نیازمندان و برخی اقلام بهداشت و درمان مانند تب سنج برای دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان استان فعالیت خود را همزمان با ورود این ویروس آغاز کرد که اعتبار این خدمات نیز حدود ۲۰۰ میلیون تومان است.
 
این مقام مسئول ابراز کرد: ۲۰۰میلیون تومان اعتبار صرف شده توسط اتاق بازرگانی انجام شده اما در این میان موسسه‌ی خیریه‌ی اسرا در اتاق بازرگانی نیز اقداماتی توزیع اقلام مورد نیاز انجام داده‌است.
 
اتحادیه‌ی صادرکنندگان اولین حامی شبکه‌ بهداشت و درمان قزوین بود
 
وی درباره‌ی نیاز استان به اقلام بهداشتی عنوان کرد: اتحادیه‌ی صادرکنندگان آماده‌ی واردات و ارائه‌ی همکاری است، نیاز استان در خصوص مواد شوینده و دستکش لاتکس برطرف شده و قابلیت صادر به استان‌های همجوار را داراست‌.
 
عبدیان اضافه کرد: حدود یک هفته از اعلام آمادگی اتحادیه صادرکنندگان برای واردات ماسک می‌گذرد، اما هنوز نتایج قطعی اعلام نشده‌است. اگر وزارت صنعت و معدن تولیدات استانی را برای این امر کافی بداند ما همکاری خود را در حوزه‌ی تولیدات داخلی ادامه می‌دهیم.
 
وی بیان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی در بخش خصوصی از ابتدا برای مقابله با ویروس کرونا پای کار بوده‌اند و با شیوع این ویروس در حد توان به پرسنل کاری خود اقلام بهداشتی را توزیع کردند.
 
این مقام مسئول گفت: اتحادیه‌ی صادرکنندگان علاوه بر صرف ۲۰۰میلیون اعتبار برای اقلام بهداشتی حدود ۱۵۰ میلیون کالای اساسی را در قالب پک بهداشتی در اختیار بسیج و مساجد گذاشته‌است.
 
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین عنوان کرد: وضعیت جامعه کنونی همانند زمان انقلاب نیازمند همراهی و همکاری همه‌ جانبه مسئولین و مردم است و اقدامات انجام شده وظیفه ماست و لازم است مردم نیز وظایف خود را با رعایت نکات بهداشتی و عدم خروج اضطراری از منزل انجام دهند.
انتهای پیام /۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان