۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین تولید ماسک توسط داوطلبان و خیرین هلال احمر قزوین
کد خبر: ۳۴۰۸۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ساعت: ۸:۳۴ ↗ لینک کوتاه

تولید ماسک توسط داوطلبان و خیرین هلال احمر قزوین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از فعالیت مؤثر و انسان دوستانه داوطلبان و خیرین هلال احمر در راستای مقابله با کرونا خبرداد.

تولید ماسک توسط داوطلبان و خیرین هلال احمر قزوین

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و گسترش آن در استان و لزوم پیشگیری و کنترل بیماری، داوطلبان این جمعیت به عنوان اعضای بشردوست، همانند حوادث گذشته در کنار مردم استان قرار گرفته و به روش‌های مختلف در حال انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت مبارزه با کرونا هستند.

وی ادامه داد: برپایی پست‌های غربالگری و تب سنجی و همچنین ارائه آموزش‌های لازم و توصیه‌های ایمنی در شبکه‌های مجازی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا، از جمله اقدامات پیشگیرانه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در این ایام است.

آصفی افزود: همچنین طی اقدامی خودجوش و انسان دوستانه داوطلبان این جمعیت به لحاظ نیاز مبرم جامعه بخصوص خانواده‌های نیازمند به ماسک در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، اقدام به راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی ماسک در سطح استان بخصوص در شهرستان‌های قزوین، بوئین زهرا و آبیک کردند.

وی ادامه داد: در چهار کارگاه تولید ماسک که با همت خانه‌های هلال، داوطلبان، خیرین استان و تشکل‌های مردم نهاد راه‌اندازی شده است، روزانه بیش از 6 هزار ماسک تولید و بین نیازمندان و مناطق محروم و کم برخوردار و نیروهای داوطلب و امدادگران توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و داوطلبان و خیرین استان و همچنین مسئولیت‌پذیری همه آحاد جامعه و مشارکت متعهدانه همه اقشار، می‌توانیم قدمی شایسته در جهت پیشگیری و شکست بیماری کرونا برداریم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان