۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شناسایی ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان بوئین‌زهرا
کد خبر: ۳۴۰۸۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

شناسایی ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان بوئین‌زهرا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوئین‌زهرا گفت: براساس آمارها از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۴ نفر بیمار کرونا مثبت در این شهرستان شناسایی شده که متاسفانه ۲ نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند.

شناسایی ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان بوئین‌زهرا

دکتر خوشنویس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین اظهار کرد: از دیروز تعداد ۷ مورد بیمار جدید مشکوک به کرونا در شهرستان بوئین‌زهرا شناسایی و بستری شدند.

وی افزود: اکنون تعداد موارد بستری شده در بیمارستان امیرالمومنین(ع) این شهرستان و بیمارستان‌های استان ۳۰ نفر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوئین‌زهرا تصریح کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، به تعداد بیماران کرونا مثبت و تعداد افراد فوتی در شهرستان اضافه نشده است و طبق آمار از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز تعداد ۱۴ نفر بیمار کرونا مثبت در شهرستان بوئین‌زهرا شناسایی شده که متاسفانه ۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی در ادامه اعلام کرد: مردم به سامانه خودمراقبتی کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کنند و با ثبت‌نام در این سامانه، نظام سلامت کشور را در پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا یاری کنند.

خوشنویس زاده در پایان گفت: از مردم عزیز شهرستان تقاضا می‌شود با تکمیل اطلاعات خواسته شده گام بلندی در ارتقاء سلامت جامعه در مقابله با شیوع بیماری کرونا بردارند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان