۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خبرنگاران در خط مقدم مقابله با شیوع بیماری کرونا قرار دارند/ توزیع بسته‌های بهداشتی میان رسانه‌ها
کد خبر: ۳۴۰۸۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس خانهٔ مطبوعات استان قزوین:

خبرنگاران در خط مقدم مقابله با شیوع بیماری کرونا قرار دارند/ توزیع بسته‌های بهداشتی میان رسانه‌ها

رئیس خانهٔ مطبوعات استان قزوین گفت: امروز خبرنگاران در خط مقدم مقابله با شیوع بیماری کرونا قرار دارند و وظیفه دارند با انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش هم مردم را آگاه کرده و هم به حفظ امنیت روانی جامعه کمک کنند.

خبرنگاران در خط مقدم مقابله با شیوع بیماری کرونا قرار دارند/ توزیع بسته‌های بهداشتی میان رسانه‌ها

جابر خرم‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با تأکید بر رسالت اصحاب رسانه در آگاهی‌بخشی صریح و به‌موقع به مردم عنوان کرد: در وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا، رسانه‌ها وظیفه دارند با انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش هم مردم را آگاه کرده و هم به حفظ امنیت روانی جامعه کمک کنند.

وی عنوان کرد: در عرصهٔ مقابله با شیوع ویروس کرونا گروه‌های بسیاری پای‌کار آمده‌اند، به‌ویژه پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم رسیدگی و درمان بیماران حضور دارند و گروه‌های جهادی، هیئتی، مردمی و بسیجی که برای توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی کردن شهرها و کمک به مردم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

رئیس هیئت مدیرهٔ خانهٔ مطبوعات عملکرد خبرنگاران را در این شرایط خطیر توصیف کرد و افزود: خبرنگاران نیز در این شرایط با حضور میدانی و تهیهٔ اخبار متنوع برای آگاه‌سازی مردم در خط مقدم مقابله با شیوع بیماری قرار دارند، اما تلاش آن‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و لازم است از آن‌ها تجلیل شود.

خرم‌نیا با اشاره به ضرورت حفظ سلامت همهٔ جهادگران رسانه‌ای که برای مقابله با شیوع بیماری در میدان قرار دارند و به انتشار اخبار می‌پردازند، عنوان کرد: در این زمینه خانهٔ مطبوعات استان قزوین و سازمان بسیج رسانه، مشترکاً بسته‌های بهداشتی را تهیه کرده‌اند که میان مدیران رسانه‌ها توزیع خواهد شد.

وی عنوان کرد: این بسته با مشارکت سپاه پاسداران، شرکت بیدستان و برخی از فعالان دغدغه‌مند تهیه شده و با توجه به محدودیت‌های موجود، میان رسانه‌ها توزیع خواهد شد.

خرم‌نیا افزود: مدیران رسانه‌ها می‌توانند طی امروز و فردا(دوشنبه و سه شنبه) با مراجعه به سازمان بسیج رسانه این بسته را تحویل گرفته و به صلاحدید خود میان خبرنگارانی که بیشتر در حوزهٔ مقابله با شیوع بیماری قرار دارند تقسیم کنند.

رئیس هیئت مدیرهٔ خانهٔ مطبوعات استان قزوین در پایان عنوان کرد: ما از همهٔ اصحاب رسانه درخواست می‌کنیم اگر به تولید و انتشار اخبار میدانی از شیوع ویروس اقدام می‌کنند ضمن توجه به رسالت‌های مقدس خویش، مراتب بهداشتی و ضرورت‌های حفظ سلامت شخصی را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/7003

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان