۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آغاز پدافند زیستی در استان قزوین به همت لشگر ۱۶ زرهی
کد خبر: ۳۴۰۸۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ساعت: ۹:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶زرهی خبر داد

آغاز پدافند زیستی در استان قزوین به همت لشگر ۱۶ زرهی

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: در راستای ابلاغ رهبر معظم انقلاب مبنی بر پدافند زیستی، قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی اقداماتی را در استان گیلان انجام می‌دهد.

آغاز پدافند زیستی در استان قزوین به همت لشگر ۱۶ زرهی

امیر جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ ضمن تشکر از تمام فعالان حوزه مقابله با کرونا به‌ویژه جامعه پزشکی و پرستاران اظهار کرد: با ابلاغ رهبر معظم انقلاب مبنی بر پدافند زیستی جهت مقابله با ویروس کرونا، این فرمان به ستاد کل و آحاد نیروی زمینی ارتش ابلاغ شد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری نشستی با استاندار گیلان فعالیت ما آغاز شد، باتوجه به محل‌های پرخطری که تعریف شده ماموریت را انجام می‌دهیم و در این راستا کلیه خودروهایی که از مسیرهای مختلف وارد گیلان می‌شوند، ضدعفونی خواهند شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین ابراز کرد: افراد و سرنشینان خودروها پیاده شده و مورد معاینه پزشک قرار می‌گیرند و درصورت نداشتن مشکل و علامت به مسیر ادامه داده و با داشتن علامت و مشکوک بودن یا به مبدأ بازگشته و یا به مراکزی که با شبکه بهداشت گیلان هماهنگ شده معرفی می‌شوند.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه جنبه روحی و روانی همراه با این شیوع این ویروس زیاد است، ما برای کنترل بیماری و راهنمایی ایستگاه‌های خود را در سطح شهر و استان قزوین افزایش می‌دهیم.

این مقام مسئول افزود: همچنین گندزدایی محل‌های مختلف و درنظر گرفتن مکانی به‌عنوان محل نگهداری افراد با ظرفیت هزار تخت از جمله اقدامات قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی است و امیدواریم دست در دست هم، این مشکل را همچون زمان جنگ حل کرده و پیروز شویم.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان