۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۱ اتحادیه در قزوین داوطلبانه تعطیل می‌شوند/ کنترل جدی مبادی ورودی استان
کد خبر: ۳۴۰۸۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ساعت: ۹:۳۷ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی امنیتی استاندار:

۱۱ اتحادیه در قزوین داوطلبانه تعطیل می‌شوند/ کنترل جدی مبادی ورودی استان

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: در راستای مقابله با کرونا مبادی ورودی استان از امروز به‌طور جدی کنترل شده و ۱۱ اتحادیه به‌صورت خودجوش فعالیت‌هایشان را تعطیل می‌کنند.

۱۱ اتحادیه در قزوین داوطلبانه تعطیل می‌شوند/ کنترل جدی مبادی ورودی استان

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ درباره کنترل مبادی ورودی استان اظهار کرد: از مردم توقع داریم که سفرها را کنار گذاشته و در خانه بمانند؛ باتوجه به قرار داشتن قزوین در مسیر مواصلاتی چند استان به‌ویژه استان‌های درگیر با کرونا از جمله تهران، البرز، گیلان و قم ضرورت کنترل مبادی استان جدی است.

وی ادامه داد: پیش از این تصمیماتی درباره کنترل مبادی ورودی استان اتخاذ شده بود، اما روز گذشته نیز در جلسه ستاد مقابله با کرونا تصمیم گرفته شد تا این مبادی با محوریت نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، هلال احمر و میراث فرهنگی به طور جدی کنترل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ابراز کرد: در این کنترل افراد دارای علامت قرنطینه شده و مسافران استان‌های آلوده به استان‌های مبدأ هدایت می‌شوند.

وی با اشاره به تعطیلی اصناف و بازار گفت: برای خلوت شدن بازار جلسه‌ای با اصناف، اتحادیه‌ها، بازاریان، سازمان صمت و فرمانداری برگزار و براساس آن بنا شد اتحادیه‌ها و مجموعه‌های تامین کننده کالای اساسی و خوراکی به فعالیت عادی خود ادامه دهند و فعالیت‌های غیرضرور تعطیل شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: 11 اتحادیه به طور داوطلبانه و خودجوش اعلام کردند که فعالیت‌هایشان را تعطیل می‌کنند و بنابراین از امروز تا پس از عید نوروز اصناف و اتحادیه‌های غیرضرور تعطیل می‌شوند.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان