۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۳۳۸ قزوینی به کرونا مبتلا و ۲۰۸ نفر بهبود یافتند/ افزایش روند بستری بیماران حاد تنفسی
کد خبر: ۳۴۰۷۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ساعت: ۲۰:۳۵ ↗ لینک کوتاه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

۳۳۸ قزوینی به کرونا مبتلا و ۲۰۸ نفر بهبود یافتند/ افزایش روند بستری بیماران حاد تنفسی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ۳۸۰ نفر به دلیل بیماری‌های حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و تا کنون ۲۰۸ نفر از مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

۳۳۸ قزوینی به کرونا مبتلا و ۲۰۸ نفر بهبود یافتند/ افزایش روند بستری بیماران حاد تنفسی

دکتر حمیدرضا نجاری در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا اظهار کرد: اکنون 380 نفر با علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و آمار ما در این زمینه که در راس آن‌ها کرونا قرار دارد.

وی افزود: در چند روز گذشته به طور جدی آمار بیماران در سطح استان افزایش یافته است، البته 208 نفر از مبتلایان تا ساعت 16 امروز بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: باتوجه به درحال چرخش بودن ویروس کرونا در جامعه، میزان ابتلا در حال افزایش است، باید توجه داشت که افراد مبتلا علی رغم نداشتن علامت، ناقل هستند و باحضور در اماکن پرتجمع و قرار گرفتن کنار افراد ناقل به این بیماری مبتلا می‌شویم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین ابراز کرد: افراد پرخطر از جمله بانوان باردار، افرادی که دارای نقص سیستم ایمنی، دیابت و بیماری‌های زمینه‌ای هستند بیشتر در معرض ابتلا قرار دارند که باید مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه آمار فوتی‌ها در استان قزوین افزایش نداشته است، تاکید کرد: ماندن در منازل روشی مهم برای پیشگیری از کروناست و درواقع مناطق مسکونی بهترین و امن‌ترین مکان هستند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان