۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پلمپ دو واحد گردشگری متخلف در قزوین
کد خبر: ۳۴۰۷۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ساعت: ۱۳:۲۶ ↗ لینک کوتاه

پلمپ دو واحد گردشگری متخلف در قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از پلمپ یک واحد اقامتی و یک سفره‌خانه سنتی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

پلمپ دو واحد گردشگری متخلف در قزوین

علیرضا خزائلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و تشدید اقدامات نظارتی بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان بر اجرای صحیح مصوبات ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا و دستورالعمل‌های ملی ابلاغ شده در تاسیسات گردشگری، متاسفانه یک واحد اقامتی به دلیل پذیرش میهمان جدید و یک سفره‌خانه سنتی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی تا اطلاع ثانوی پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

وی با اشاره به پلمپ یک واحد اقامتی دیگر طی هفته گذشته در قزوین تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی نظارت بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان تا مهار ویروس کرونا و برقراری شرایط عادی به صورت مستمر و با جدیت ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی و ابلاغ کتبی دستورالعمل‌ها به تاسیسات گردشگری سطح استان قطعا با موارد تخلف در واحدها برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی در پایان عمل به دستورالعمل‌های ابلاغی توسط واحدهای گردشگری برای حفظ سلامت هموطنان را لازم الاجرا  دانست و گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی تاسیسات گردشگری سطح استان بتوانیم این ویروس را مهار و شاهد حضور گردشگران و رونق دوباره این واحدها در آینده نزدیک باشیم.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان