۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تهیه محصول آنتی باکتریال گیاهی برای مقابله با "کرونا"/ روزانه ۸ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده تولید می‌شود
کد خبر: ۳۴۰۷۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ساعت: ۹:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت "صنعت سیال" الوند خبرداد

تهیه محصول آنتی باکتریال گیاهی برای مقابله با "کرونا"/ روزانه ۸ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده تولید می‌شود

مدیرعامل شرکت صنعت سیال الوند گفت: در شرایط اضطراری کنونی شرکت صنعت سیال الوند با توان روزانه پنج تا هشت هزار لیتر محصول بی نظیری در قالب محلول ضدعفونی کننده تولید و توزیع می‌کند.

تهیه محصول آنتی باکتریال گیاهی برای مقابله با "کرونا"/ روزانه ۸ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده تولید می‌شود

احمد میلان در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ درباره روند فعالیت شرکت صنعت سیال الوند در شهرستان البرز اظهار کرد: این شرکت که زیرمجموعه صنایع کوثر است از اسفندماه سال گذشته با حمایت قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و هدیه مقام معظم رهبری با هدف اشتغال برای جوانان مناطق محروم آغاز به فعالیت کرد.

وی ادامه داد: این شرکت با برند ژالانویل محصولاتی از جمله شیشه پاک کن، ضدیخ، آب رادیاتور و آب مقطر با تکنولوژی جدید تولید می‌کند و با شیوع کرونا در استان تولید محصول ضدعفونی کننده گیاهی را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرعامل شرکت صنعت سیال الوند ابراز کرد: در شرایط اضطراری کنونی جامعه، شرکت ما با هدف همکاری با ارگان‌ها و مراکز بهداشتی محلول ضدعفونی کننده تولید و توزیع می‌کند.

وی افزود: این محصول ترکیباتی کاملا گیاهی دارد که بر پایه دانش و فعالیت جوانان نخبه دانشگاهی بوده و مضرات استفاده از الکل و آب اکسیژنه را نخواهد داشت.

میلان اعلام کرد: محلول ضدعفونی کننده آنتی باکتریال گیاهی ژالانویل تاکنون در استان‌های قزوین، تهران، قم، گیلان، اصفهان، البرز و اردبیل توزیع شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: از 15 روز گذشته تا امروز با توان پنج تا هشت هزار لیتر به‌صورت 24 ساعته مشغول به تولید هستیم و محصولات بیشتر برای شهرداری‌ها، بسیج، حوزه‌های علمیه و مجموعه‌های بزرگ عرضه می‌شود.

وی در پایان گفت: اکنون 40 شغل مستقیم و 200 شغل غیرمستقیم در این مجموعه ایجاد شده و در شرایط کنونی هر فرد باید در توان خود برای کنترل و پیشگیری از کرونا وارد میدان شود و ما نیز با همین هدف خط تولید خود را به سمت محلول ضدعفونی کننده تغییر داده‌ایم.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان