۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کرونا میزان ترددهای جاده‌ای قزوین را ۲۷ درصد کاهش داد
کد خبر: ۳۴۰۷۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ساعت: ۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

کرونا میزان ترددهای جاده‌ای قزوین را ۲۷ درصد کاهش داد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه تاکنون میزان تردد در راه‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش یافته است.

کرونا میزان ترددهای جاده‌ای قزوین را ۲۷ درصد کاهش داد

جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه تاکنون ۱۰ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۷۹۶ تردد در سطح راه‌های ارتباطی استان ثبت شده در حالیکه این میزان تردد در مدت مشابه سال گذشته ۱۴ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۹۴ تردد بوده است.

وی اضافه کرد: این کاهش در حالی است که قزوین با قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب مسیر ارتباطی بیش از 12 استان کشور بوده، به ویژه آنکه اسفند از پر ترافیک‌ترین ماه‌های سال این استان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین تاکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات مختلفی نیز در پایانه‌های استان از جمله ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها، سمپاشی پایانه‌ها و غربالگری مسافران ورودی به طور مستمر در حال انجام است.

به گفته وی، در همین راستا، پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی که از ۱۲ اسفندماه آغاز شده بود نیز منتفی شده است.

حق‌لطفی از شهروندان استان خواست تا با توجه به وضعیت حساس کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا، این بیماری را جدی گرفته و از انجام سفرهای غیرضروری در هفته‌های آینده و ایام نوروز نیز پرهیز کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان