۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین عدم برگزاری نمازجمعه این هفته در مراکز استان‌ها/ نمازجمعه شهر قزوین اقامه نمی‌شود
کد خبر: ۳۴۰۷۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ساعت: ۹:۲۹ ↗ لینک کوتاه

عدم برگزاری نمازجمعه این هفته در مراکز استان‌ها/ نمازجمعه شهر قزوین اقامه نمی‌شود

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا نماز جمعه این هفته در تمامی مراکز استان‌های کشور تعطیل است و برگزار نمی‌شود.

عدم برگزاری نمازجمعه این هفته در مراکز استان‌ها/ نمازجمعه شهر قزوین اقامه نمی‌شود

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری روز چهارشنبه درباره برگزاری نماز جمعه ۲۳ اسفندماه در کشور اظهار کرد: پیرو ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و مذاکره با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، نمازجمعه ۹۸/۱۲/۲۳ در مراکز استان‌ها برگزار نخواهد شد.

وی افزود: برگزاری نماز جمعه در سایر شهرستان‌ها مطابق روال هفته گذشته، منوط به جمع بندی و تصمیم‌گیری کمیته استانی تعیین شده، با محوریت نمایندگان ولی فقیه در مراکز استان‌ها است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: فرصت را غنیمت شمرده، ضمن دعوت عموم مردم شریف به توکل و توسل به شفا دهنده اصلی و شفاعت کنندگان در پیشگاه پروردگار متعال، همگان را به اعتماد و همراهی فرماندهی واحد در میدان مقابله با ویروس کرونا، برای عبور سریع‌تر از شرایط دشوار فعلی فرا می‌خوانیم و ضمن گرامیداشت یاد شهدای عرصه سلامت، تلاش‌های ایثارگرانه پزشکان و پرستاران و کادر درمان کشور و تولیدکنندگان محصولات بهداشتی مورد نیاز مردم را ارج می نهیم.

ستاد نمازجمعه تهران هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حسب تصمیم ابلاغ شده به این ستاد، به دلیل ملاحظات بهداشتی مربوط به شرایط اخیر کشور، نماز جمعه این هفته در تهران برگزار نمی‌شود؛ بنابراین نمازگزاران به مصلی امام خمینی (ره) مراجعه نکنند.

گفتنی است؛ نماز جمعه شهر قزوین نیز به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا 23 اسفندماه سال جاری اقامه نمی‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان