۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اختصاص ۲۵میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با "کرونا"/ مهلت پرداخت عوارض شهری تمدید شد
کد خبر: ۳۴۰۷۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ساعت: ۸:۳۹ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین اعلام کرد

اختصاص ۲۵میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با "کرونا"/ مهلت پرداخت عوارض شهری تمدید شد

شهردار قزوین با اشاره به مصوبات ستاد پیشگیری ویروس کرونا در شهرداری قزوین گفت: با مجوز شورای شهر قزوین بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در زمینه مقابله با ویروس کرونا اختصاص پیدا کرد.

اختصاص ۲۵میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با "کرونا"/ مهلت پرداخت عوارض شهری تمدید شد

سیاوش طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین در مورد اقدامات پیشگیرانه شهرداری قزوین در مقابل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: از مردم فهیم شهر قزوین به دلیل همکاری خوب آنها با مجموعه مدیریت شهری و شهرداری در حوزه مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به ایام پایانی سال و سنت حضور مردم در آرامستان‌ها بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مردم باید این بیماری را جدی گرفته و از حضور در آرامستان‌ها و زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال خودداری کنند که براین اساس با تمهیدات اندیشیده شده پنج‌شنبه و جمعه آخر سال همه آرامستان‌ها تعطیل است.

شهردار قزوین تصریح کرد: از مردم قزوین درخواست می‌کنم که در راستای حمایت از پیشتازان حوزه سلامت و قدردانی از تلاش آنها، در خانه خود که امن‌ترین مکان برای مصون ماندن از ویروس کروناست، بمانند و با این کار کادر درمانی و پرستاران را یاری کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: در هر شبانه‌روز ۵۰۰ نیروی سازمان پسماند و ۲۰۰ نیروی آتشنشانی با هدف مقابله با ویروس کرونا اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری، پارک‌ها و اماکن پرتردد می‌کنند.

مردم برای قطع زنجیره انتقال کرونا در منازل خود بمانند

طاهرخانی افزود: در حوزه حمل و نقل نیز سازمان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و حوزه ترافیک نیز اقدام به ضدعفونی و پاکسازی اتوبوس‌های درون شهری و تاکسی‌ها کردند که البته ضرورت دارد همکاری تنگاتنگی بین مردم و مسئولان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وجود داشته و مردم در منازلشان بمانند.

وی ابراز کرد: در حوزه‌های فرهنگی نیز پویش‌ها و برنامه‌های متنوعی در سازمان‌های مرتبط راه‌اندازی شده که از جمله آن برگزاری جشنواره "خلاقانه‌ترین بازی‌های خانگی"، پویش "قزوین کتاب ‌می‌خواند"، جشنواره "نقاشی کودکان"، جشنواره "عکس پدرانه" و بسیاری از موضوعات فرهنگی دیگر است.

شهردار قزوین تصریح کرد: در حوزه شهروندی نیز برای ایجاد شرایط لازم جهت مراجعه کمتر مردم به شهرداری، میز خدمت الکترونیک در سامانه و سایت شهرداری به آدرس qazvin.ir ایجاد شده که شهروندان می‌توانند عوارض‌های خود را پرداخت کنند.

وی بیان کرد: همچنین با هماهنگی شورای شهر قزوین، عوارض سال ۹۸ تا فروردین سال ۹۹ قابل تمدید است.

این مقام مسئول با اشاره به مصوبات ستاد پیشگیری ویروس کرونا در شهرداری قزوین گفت: با مجوز شورای شهر قزوین بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در زمینه مقابله با ویروس کرونا اختصاص پیدا کرد.

وی عنوان کرد: شورای شهر قزوین، شهرداری و پرسنل خدوم شهرداری در حوزه‌های مختلف با دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در حوزه بهداشتی همکاری و مشارکت دارند.

شهردار قزوین بیان کرد: پاکسازی و ضدعفونی کردن شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد ضمن اینکه از شهروندان قزوینی درخواست داریم که برای قطع زنجیره کرونا در منازل خود بمانند و همکاری لازم را با شهرداری قزوین داشته باشند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان